AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Det gjør helt ærlig ikke jeg.. Hender seg jeg bare "fyller på" litt mer morgenen etter helt til det nærmer seg edderkoppvipper. Da fjerner jeg :-) Ca hver 2-3 dag Anonymous poster hash: ff1e9...6ef 3
Smartiiies Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Fjerner all sminke hver eneste kveld. Føler meg så skitten når jeg sover med sminke, uff 4
Tabris Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Ja, jeg vasker det alltid bort. Det er ubehagelig å legge seg med sminke, synes jeg. 4
FantasDick Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Ja, det gjør jeg, men det er ikke alltid jeg fjerner absolutt alt. Tar jo evigheter å fjerne hver minste smule selv med sminkefjerner.
Fride28 Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 99% av gangene. Hvis jeg er skikkelig sliten og trøtt dropper jeg det. 1
strawberry Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Huff samme her Burde absolutt få inn den vanen, men når jeg er trøtt på kvelden føler jeg at jeg våkner litt av å ha en våt sminkeserviett i ansiktet og lar derfor være. Men burde kanskje begynne å gjøre det litt tidligere på kvelden, da..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Jeg bruker bare mascara. Ikke alltid jeg gidder å fjerne den om kvelde, men som oftest gjør jeg det. Må jo fjerne restene på morgene da jeg ser ut som en vaskebjørn. Anonymous poster hash: f3022...49a 2
Gjest Jørild Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Jeg fjernet aldri før, var for lat. vasket vekk om morgenen før jeg la ny. Så begynte jeg å få fine linjer rundt øynene og så trøtt ut. Fikk meg en oppvekker. Så nå vasker jeg vekk og smører med øyekrem, og ser mye bedre ut allerede. 1
Cottonera Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Ja. Fjerner alltid alt av sminke før jeg legger meg.
Gjest Sobril Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Jeg fjerner ikke alltid på kvelden men bestandig om morgenen. Legger aldri ny sminke oppå gammel.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 Huff samme her Burde absolutt få inn den vanen, men når jeg er trøtt på kvelden føler jeg at jeg våkner litt av å ha en våt sminkeserviett i ansiktet og lar derfor være. Men burde kanskje begynne å gjøre det litt tidligere på kvelden, da.. Samme her. Jeg bruker bare maskara da. Ikke noe på huden. Så en våt kald serviett (eller klut) rundt øynene vekker meg. På morgene fjerner jeg det som er under øynene og legger på litt nytt på tuppen av vippene. Untatt hvis jeg har dusjet på kvelden, da er den jo sånn ca borte. Anonymous poster hash: c3bda...36b
Zinnia Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Hvis jeg vet at jeg får under 6 timers søvn og må sminke meg neste morgen, så hender det at jeg fjerner hudsminken men lar øynene være. Så bare retter jeg på de om morgenen og legger ny sminke på huden før jeg løper av gårde. Nå er jeg mye flinkere til å prioritere søvn, så dette hører til sjeldenhetene.
Pearl2.0 Skrevet 15. mars 2014 #13 Skrevet 15. mars 2014 JA. Huff, mascaraen blir så ekkel dagen etter, og mye vanskeligere å fjerne. Klarer ikke å "bruke" samme sminke to dager på rad så da er det best å fjerne den før jeg legger meg. Når jeg uansett vet at jeg må fjerne den når jeg står opp mener jeg 1
Gjest lillelarve Skrevet 15. mars 2014 #14 Skrevet 15. mars 2014 Ja Men jeg bruker ikke mascara så ofte uansett
Gjest New_Girl Skrevet 15. mars 2014 #16 Skrevet 15. mars 2014 Fjerner alltid sminken før jeg legger meg. Dessuten så dusjer jeg stort sett på kvelden, så da kommer jo sminken av uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #17 Skrevet 15. mars 2014 Nei, har aldri vært flink til å fjerne mascaraen hver kveld, men sånn ca 3-4 ganger i uka... Nå er det kun mascara jeg bruker, så jeg ser kke noe galt i det. Det er ikke sminke som tetter porer liksom så.. Anonymous poster hash: adb8c...74d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #18 Skrevet 15. mars 2014 Stort sett, men ikke alltid. Når jeg sover med sminke (både mascara og foundation) trenger jeg bare å påføre et lite lag oppå og så er jeg good to go, faktisk ganske tidsbesvarende på morgenen . Men fjerner som regel og er flink generelt til stell av huden. Anonymous poster hash: d1c22...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #19 Skrevet 15. mars 2014 Jeg fjerner alltid sminken før jeg legger meg. Det tar maks 5 minutter og det er verdt det! Kan aldri tenke meg og gå ut av døren med en gammel sminke fra dagen før. Det bedre hvis dere går ut uten sminke enn å legge ny sminke på den gamle. Rart at folk blir late når det kommer til mascara. Det tar jo bare noen få minutter å ta på mascara eller fjerene den Anonymous poster hash: 92756...21d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 Ja, fjerner alltid all sminken før jeg legger meg. Selv hvis jeg har vært på en bytur på kvelden Sovner jeg med f.eks mascara på, er jeg sikker på at det sliter på vippene, for det hender jo jeg tar meg selv i fjeset i løpet av natten. Anonymous poster hash: 26b11...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå