tdm900 Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Når vi mannfolka blir kåte, på et lite egnet sted slik ute blant folk, er litt pinlig om man også da får en stå som vil synes utenpå klærne Men hvordan er det med dere damene, hender det dere blir så opphisset at det nesten kan være plagsomt? Om dere bare MÅ onanere, eller det blir så vått at det er nesen så det synes om man ikke er beskyttet?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Er UTROLIG flaut å ha joggebukse på ute å få boner hvertfall! Da er det kjekt med lommer for å si det sånn, så du kan dekke over med hånda xD Anonymous poster hash: b5e79...af8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Ja jeg pleier å bli så våt at det ser ut som jeg har tisset på meg. Skjer stadig vekk.Anonymous poster hash: a8019...0d5
Mizzyy Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Skjer noen ganger ja, men det synes jo ikke. Når det skjer er det deilig å knipe litt 1
tdm900 Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2014 Skjer noen ganger ja, men det synes jo ikke. Når det skjer er det deilig å knipe litt Og det blir kanskje ikke noe av å knipe litt Men det er jo bra også da, med tanke på sex
Gjest Sereste Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Når vi mannfolka blir kåte, på et lite egnet sted slik ute blant folk, er litt pinlig om man også da får en stå som vil synes utenpå klærne Men hvordan er det med dere damene, hender det dere blir så opphisset at det nesten kan være plagsomt? Om dere bare MÅ onanere, eller det blir så vått at det er nesen så det synes om man ikke er beskyttet? Ja, det hender at jeg kan bli så kåt at jeg er helt sikker på at det går igjennom ja.. Spesiellt om jeg har på en tynn treningstigths eller noe lignende ,Og tenker gjerne at jeg skulle hatt ei truse til, til skift Der og da. Det kan være både deilig og opphissende å være våt ute i offentligheten..sette seg ned litt å knipe og lage litt mer liv dere nede, hehe. mens andre ganger kan det være veldig plagsomt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå