Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi mannfolka blir kåte, på et lite egnet sted slik ute blant folk, er litt pinlig om man også da får en stå som vil synes utenpå klærne :)

Men hvordan er det med dere damene, hender det dere blir så opphisset at det nesten kan være plagsomt? Om dere bare MÅ onanere, eller det blir så vått at det er nesen så det synes om man ikke er beskyttet? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er UTROLIG flaut å ha joggebukse på ute å få boner hvertfall! :P Da er det kjekt med lommer for å si det sånn, så du kan dekke over med hånda xD

Anonymous poster hash: b5e79...af8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg pleier å bli så våt at det ser ut som jeg har tisset på meg. Skjer stadig vekk.

Anonymous poster hash: a8019...0d5

Skrevet

Skjer noen ganger ja, men det synes jo ikke. Når det skjer er det deilig å knipe litt :lol:

• Liker 1
Skrevet

Skjer noen ganger ja, men det synes jo ikke. Når det skjer er det deilig å knipe litt :lol:

Og det blir kanskje ikke noe av å knipe litt ;) Men det er jo bra også da, med tanke på sex :)

Gjest Sereste
Skrevet

Når vi mannfolka blir kåte, på et lite egnet sted slik ute blant folk, er litt pinlig om man også da får en stå som vil synes utenpå klærne :)

Men hvordan er det med dere damene, hender det dere blir så opphisset at det nesten kan være plagsomt? Om dere bare MÅ onanere, eller det blir så vått at det er nesen så det synes om man ikke er beskyttet? :)

Ja, det hender at jeg kan bli så kåt at jeg er helt sikker på at det går igjennom ja.. Spesiellt om jeg har på en tynn treningstigths eller noe lignende ,Og tenker gjerne at jeg skulle hatt ei truse til, til skift Der og da. Det kan være både deilig og opphissende å være våt ute i offentligheten..sette seg ned litt å knipe og lage litt mer liv dere nede, hehe. mens andre ganger kan det være veldig plagsomt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...