Gå til innhold

Høres dette ut som sopp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har sex, og det er bra, og ikke noe vondt i ettertid, med mindre vi skal ha sex under 24 timer senere, da føles det ut som om det brenner og svir ved og rett innenfor åpningen.

Veldig kjedelig, liker å ha sex ofte og vi blir ofte kåte på hverandre. Samme hvor mye glidemiddel vi tar på både første og andre gangen så svir det skikkelig.

Har i perioder utflod også, noen ganger cottage cheese-aktig, men da er det gjerne rett før mensen. Og det klør. Så ser jo at det er ikke usannsynlig at jeg kan ha det.

Vil kjøpe cannesten på apoteket, men er jo ikke sikker på om det er sopp eller ikke. Er det farlig å ta cannesten dersom jeg ikke har soppinnfeksjon?

Anonymous poster hash: 6648d...545
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke farlig å ta Canesten om du ikke har en soppinfeksjon. Høres ut som en soppinfeksjon som blomstrer opp rundt mensen, det er ikke uvanlig.

Prøv kuren og se om det blir bedre. Husk å smør deg godt i tillegg, fra klitoris og helt bak i rompesprekken mot ryggen. Smør deg et par dager etter du er symptomfri.

Anonymous poster hash: 3e815...2ce
AnonymBruker
Skrevet

Gå til fastlege / gynekolog og ta en dyrkingsprøve.

Anonymous poster hash: 2f4d7...b4d
AnonymBruker
Skrevet

Gå til fastlege / gynekolog og ta en dyrkingsprøve.

Anonymous poster hash: 2f4d7...b4d

Legen kan se sopp i direkte mikroskopi i prøve av utfloden. Dyrkning er ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: 55ac8...195

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som sopp ja.

Er ikke farlig å bruke canesten om det ikke er sopp :)

Jeg anbefaler deg å kjøpe kombipakken med stikkpiller (til skjeden) og krem til å smøre utsiden med :)

Anonymous poster hash: a2cb4...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...