AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg tålte ikke Lamictal og skal nå leve med Bipolar 2 uten medisiner. Noen som har erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 14ca4...05a Anonymous poster hash: 14ca4...05a
roberta Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har svært dårlige erfaringer med å leve uten medisin. Derfor tar jeg hver dag Lithium. Kanskje du kan prøve det? Jeg har ingen bivirkninger etter 8 års bruk.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har gått på Wellbutrin og Lamictal i 2 1/2 år. Jeg gikk av begge og holdt ut i 4 uker, jeg datt bare nedover og nedover. Så det livet er tydeligvis ikke for meg. I tillegg har jeg Seroquel. Orifil er også brukt for Bip. Anbefaler Bipolarforeningens forum. Anonymous poster hash: 8f3c9...d58
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har svært dårlige erfaringer med å leve uten medisin. Derfor tar jeg hver dag Lithium. Kanskje du kan prøve det? Jeg har ingen bivirkninger etter 8 års bruk. Er nok litt redd for å prøve Lithium.. Har hørt så mye om bivirkninger som overvekt, ødelagt forbrenning og skjelving på hender. Men godt å høre at ikke alle får dette, da. Anonymous poster hash: 14ca4...05a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Er nok litt redd for å prøve Lithium.. Har hørt så mye om bivirkninger som overvekt, ødelagt forbrenning og skjelving på hender. Men godt å høre at ikke alle får dette, da. Anonymous poster hash: 14ca4...05a Alle medisiner har bivirkninger, lista til de andre er nok knappest kortere og folk reagerer svært forskjellig. Du går jo nå uten, hva er det som får deg til å tenke på medisinering? Anonymous poster hash: 8f3c9...d58
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Alle medisiner har bivirkninger, lista til de andre er nok knappest kortere og folk reagerer svært forskjellig. Du går jo nå uten, hva er det som får deg til å tenke på medisinering? Anonymous poster hash: 8f3c9...d58 Tja.. er vel mest behandler som maser om dette. Synes det går ok nå, men vet jo at det kanskje ikke gjør det for alltid. Forøvrig opplevde jeg å bli "kastet ut" av dps da jeg ikke ville prøve andre medisiner de foreslo. Da kunne de liksom ikke hjelpe meg lenger. Har prøvd Lamictal, Abilify og Seroquel og tålte ingen av dem. Anonymous poster hash: 14ca4...05a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Tja.. er vel mest behandler som maser om dette. Synes det går ok nå, men vet jo at det kanskje ikke gjør det for alltid. Forøvrig opplevde jeg å bli "kastet ut" av dps da jeg ikke ville prøve andre medisiner de foreslo. Da kunne de liksom ikke hjelpe meg lenger. Har prøvd Lamictal, Abilify og Seroquel og tålte ingen av dem. Anonymous poster hash: 14ca4...05a DPS suger! Jeg er utredet og medisinert privat hos Psykia. Jeg slet for ett halvt år siden med med en økende depresjon og følte jeg trengte hjelp. Psykia var siste utvei. Innlegget er ryddet for innhold som bryter med reglene. Irrlys, mod. Det kostet men jeg kom meg opp i livet igjen. Ba min fastlege (som er strålende, men han kan ikke slå "systemet" om hjelp. Han sendte inn henvisning til DPS, jeg som går på AAP har ikke råd til flere timer på Psykia. Jeg kom inn til en lege, blodprøver ble tatt, hun så på disse, jeg lå litt over på speilet men ikke noe å bekymre seg over sa damen, Også var vi ferdig. Hun hadde ingen kompetanse på medisinering av BP Så da ble det å prøve å drible selv da. Du føler deg ok nå så da skulle medisinering være unødvendig. Presse på folk tabletter Hvordan er fastlegen din? For meg har det vært viktig å ha en god fastlege selv om han ikke kan hjelpe meg med medisinene mine. Jeg blir hørt og trodd og det er viktig for meg. Hvis du er fornøyd, ignorer dette; Skriv ett lite brev til alle ledige fastleger i ditt område. Forklar litt hvem du er og hva du sliter med og se om du får kontakt med en lege som har fag-interesse for psykiske lidelser. Anonymous poster hash: 8f3c9...d58 Endret 16. mars 2014 av irrlys
Adhara Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Tråden er ryddet for innhold som bryter med reglene. Irrlys, mod.
kari2 Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har prøvd mange typer medisin, og det har vært mye jeg ikke har tålt. Kan jeg spørre deg hva slags problemer du hadde med seroquel?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har prøvd mange typer medisin, og det har vært mye jeg ikke har tålt. Kan jeg spørre deg hva slags problemer du hadde med seroquel? Først og fremst ble jeg utrolig trøtt av dem. Og så la jeg på meg en del. (Samt tørr i munnen, men det var til å leve med). Anonymous poster hash: 14ca4...05a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå