Gå til innhold

Senkveld med Thomas og Harald


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett på Senkveld på en stund, men så på via Sumo nå i kveld fordi jeg var alene og kjedet meg. Er det bare jeg som synes at Thomas og Harald har blitt daffe og kjedelige? Det var jo skikkelig amatørmessig og springende og uten noe fokus noe sted! Gjestene var greie nok i seg selv, men de greide jo ikke å få noe ut av dem.

Skuffet. Det var jo egentlig et koselig og passelig morsomt program.



Anonymous poster hash: 1df4e...26e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleide å være fast seer av Senkveld da jeg var 12-13 år fordi jeg av en eller annen syk grunn syntes Thomas Numme var så innmari kjekk. Vel, etter å ha endret mening sluttet jeg å se på programmet fordi det egentlig ikke var spennende, men koselig og morsomt var det likevel.

Jeg så det faktisk for første gang etter flere år for noen uker siden og må si meg enig med deg. Jeg har aldri ansett Senkveld som et av verdens fremste talkshow, men det har i mine øyne tapt seg en del de siste årene. Vitsene virker påtvungne og det virker ikke som om programlederne fortsatt er like engasjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg skuffet ..Innslaget om elefantene gjorde at jeg skrudde av..

Er en person som mener elefanter ikke skal leve med kjetting rundt hodet ,samt få være fri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å være fast seer av Senkveld da jeg var 12-13 år fordi jeg av en eller annen syk grunn syntes Thomas Numme var så innmari kjekk.

Hehe!

Anonymous poster hash: e2a20...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo like hjernedødt som "bloggerne".

Anonymous poster hash: 4f402...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkvled har blitt dødskjedelig. De siste 2-3 åra har det bare vært et stort gjesp.



Anonymous poster hash: a5c67...4c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...