AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg og min mann har planer om å reise til en storby rett etter påske. Vi har vært i Budapest og falt for den byen. Er på jakt etter en storby med så billig shopping som mulig. Tenker da på billige klær & sko( hm, vero moda, Zara) noe ala slike butikker. Vil ha mye for pengene :-) Hvor børr vi reise?? Anonymous poster hash: 5803c...572
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Angående shopping var jeg nettopp i Gdansk og der var det veldig billig, samt utrolig billig for mat på restauranter der! Men det er vel ikke en direkte storby som jeg ville vært i noe mer enn 4 dager, så spørs hvor lenge dere tenker Anonymous poster hash: 03945...f29
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Vi tenker 3-4 dager Anonymous poster hash: 56b70...02e
caroprins Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Tallinn er en veldig koselig by å besøke og prisene er også hyggelige.
Aviale Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Jeg vil si Krakow, Warszawa eller Praha om du vil ha det billigst mulig. Alle er fine byer og har en gamleby og et torg, og alle har bra og billig shopping. Warszawa og Praha er litt større enn Krakow. I Warszawa er det flere gigantiske kjøpesentre, der kan man bruke flere dager bare på å shoppe. Praha er også en veldig fin by med bra shopping, men jeg har ikke vært på så mange svære kjøpesentre der, da de fleste ligger litt utenfor byen. Jeg tror Polen er det billigste du får akkurat nå, og da ville jeg gått for Warszawa om jeg var deg Ca halv pris (eller mindre) på klær og sko, billig alkohol og billig mat. Det er også veldig billig å bo på alle disse stedene. I Warszawa bodde jeg på hostell med en gruppe folk, betalte 250 kr for 4 netter. I Praha betalte vi 1300 kr for dobbeltrom i 3 netter på et supert 4-stjerners hotell Endret 15. mars 2014 av Johanne.R
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå