AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Bare lurer på om noen her inne har skikkelig "reisedilla" og har en livsstil som innebærer å dra på mange lange turer utenlands, og være lite hjemme i Norge, slik at man ikke kan ha en vanlig fulltidsjobb. Er det noen her som er så hekta på å reise som dette, og hvordan lever dere da livet deres, med tanke på jobb og andre praktiske ting? Anonymous poster hash: 9512b...3a4
Alina X Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Gjorde det før. Jobbet som vikar på forskjellige jobber i Oslo når jeg var hjemme,jobbet også perioder i utlandet i land som Spania,Nederland og Usa. Liker å opplevenytt og liker å reise alene. Nå reiser jeg i ferien( har fast jobb) pluss små helgeturer i Europa eller andre byer i Norge. Når jeg var hjemme,bodde jeg hos mamma og hos venniner,hadde ikke et fast sted å bo da. Liker å reise litt "ukjente"steder.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Jeg kan vel si at jeg gjør dette for øyeblikket, har vel egentlig gjort det de siste fem årene. I de siste par årene har jeg jobbet i utlandet, i stedet for å reise og bare ha ferie. Har bare hatt litt vikarjobbing de gangene jeg har vært hjemme, og bodd med foreldrene mine. Savner å ha mitt eget hjem da, men det er jo litt vanskelig å få til med en sånn livsstil Anonymous poster hash: 9512b...3a4
I all verden Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Jeg faller kanskje i den kategorien. Hjemme har jeg tre jobber, og alle er sånne hvor jeg ganske lett kan si "ha det bra, nå blir jeg borte tre uker". Hvis det ikke hadde vært slik måtte jeg sagt opp og funnet noe annet Jeg reiser på minst to "langturer" i løpet av året, altså ut av Europa og minst to ukers varighet. I tillegg blir det gjerne noen kortere turer også. Sent i fjor var jeg 6 uker i Sør-Amerika, og i skrivende stund sitter jeg i Kina. Om noen timer er jeg i Nord-Korea. Jeg er 29 år, har ingen barn og ingen gjeld. Er heldig som har pass til dyrene mine hjemme, men ellers har jeg ingen praktiske ting å tenke på. Før reiste jeg mye alene, men de siste årene har jeg og kjæresten reist sammen. De fleste har muligheten til å reise mye. Det handler om prioriteringer
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Foreldrene mine reiser en uke på ferie hver 6. Uke, da har pappa 7-9 dager fri. Altså han jobver 6 uker, og har minst 1 uke fri:) De reiser til alt fra london, tyrkia, gdansk, lanzarote osv:) De er heldige:)Anonymous poster hash: 4c674...7ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå