AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Ser noen har noe som heter "liten neseplastikk" og "stor neseplastikk" som koster 10.000kr mer. Hva er forskjellen? Jeg har bare ei kul oppå nesen jeg skulle blitt kvitt, blir det liten neseplastikk da? Anonymous poster hash: 19015...89e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Ser noen har noe som heter "liten neseplastikk" og "stor neseplastikk" som koster 10.000kr mer. Hva er forskjellen? Jeg har bare ei kul oppå nesen jeg skulle blitt kvitt, blir det liten neseplastikk da? Anonymous poster hash: 19015...89e Det kan være de mener lukket neseplastikk og åpen? Sistnevnte er mer omfattende og koster mer. Det brukes særlig om man skal gjøre endringer i tipp-området. Om du bare skal file ned en kul på nesereyggen er det mulig du slipper åpen neseplastikk, og at det kan gjøres med lukket prosedyre. Anonymous poster hash: d5f27...0c7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Det kan være de mener lukket neseplastikk og åpen? Sistnevnte er mer omfattende og koster mer. Det brukes særlig om man skal gjøre endringer i tipp-området. Om du bare skal file ned en kul på nesereyggen er det mulig du slipper åpen neseplastikk, og at det kan gjøres med lukket prosedyre.Anonymous poster hash: d5f27...0c7 Aah, ja kanskje det! Takk for svar, da skjønner jeg mer Anonymous poster hash: 19015...89e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Aah, ja kanskje det! Takk for svar, da skjønner jeg mer Anonymous poster hash: 19015...89e Det har ingenting med åpen/lukket neseplastikk å gjøre, nei. Jeg hadde lukket, og det ble gjort ekstremt mye med nesen min. Med andre ord var det en stor neseplastikk(kostet 42000). I ditt tilfelle vil jeg nok si at det er en liten. Men dette bør du spørre kirurg om. Anonymous poster hash: fd24e...58f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Det har ingenting med åpen/lukket neseplastikk å gjøre, nei. Jeg hadde lukket, og det ble gjort ekstremt mye med nesen min. Med andre ord var det en stor neseplastikk(kostet 42000). I ditt tilfelle vil jeg nok si at det er en liten. Men dette bør du spørre kirurg om. Anonymous poster hash: fd24e...58f Definer "ekstremt mye". Her er en grei forklaring på liten vs stor neseplastikk: Enkelte klinikker velger å dele opp neseplastikkoperasjoner i to kategorier, liten og stor neseplastikk. Ved en liten neseplastikk opereres bare bruskdeler (myke deler), mens ved en stor neseplastikk mener man en operasjon som innebærer hele nesen, både brusk og nesebein. En liten neseplastikk utføres normalt sett under lokalbedøvelse med lett narkose, mens en stor neseplastikk ifølge den nevnte definisjonen krever narkose. http://www.avivahelse.no/behandlinger/plastisk-kirurgi-kvinner/neseplastikk/operasjonsforlop/ Anonymous poster hash: d5f27...0c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå