AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Hei! Jente på 30 år søker jenter eller gutter som vil være med ned en uke til Alanya (Tyrkia) i månedsskiftet april/mai. Kjempehyggelig om vi fikk samlet sammen en liten gruppe Anonymous poster hash: 97c05...efc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Oppdaterer tråden min: Har lagt inn på annen singelside også. Mulig det blir flere reisende De som blir med kan være i alle aldre, og man behøver ikke være utpreget sosial eller lignende. Alle er velkomne Kanskje treffer man noen nye hyggelige bekjentskaper Anonymous poster hash: 97c05...efc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Interessert! Anonymous poster hash: be0a9...3da
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Interessert! Anonymous poster hash: be0a9...3da Kjempehyggelig! Sleng deg på! Ser ut som det er veldig rimelige billetter f.eks 4.-11.mai. Ca 2 000,- for en pers. Dette for et sentralt 4-stjerners hotell med alle fasiliteter + fly Anonymous poster hash: 97c05...efc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Det høres jo helt perfekt ut! Er vel ganske ok temperatur der da også Kjempehyggelig! Sleng deg på! Ser ut som det er veldig rimelige billetter f.eks 4.-11.mai. Ca 2 000,- for en pers. Dette for et sentralt 4-stjerners hotell med alle fasiliteter + fly Anonymous poster hash: 97c05...efc Anonymous poster hash: be0a9...3da
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Anonymous poster hash: be0a9...3da Det skal være veldig deilig der da ja Gleder meg til å bli kjent med deg Anonymous poster hash: 97c05...efc
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Burde dere ikke skrive med nick? Så dere vet hvem dere kommuniserer med? Jeg skal i påsken, men det så ut som dere skal utenom påske…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Burde dere ikke skrive med nick? Så dere vet hvem dere kommuniserer med? Jeg skal i påsken, men det så ut som dere skal utenom påske… Ingen dårlig ide Det gjør vi nok straks Så dumt da, hadde vært kjempekos å ha deg med!! Det er en billig reise, så du kan jo ta deg en tur til.. Får sol og sommer OG koselige bekjentskaper! Anonymous poster hash: 97c05...efc
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Laget en mailadresse som kan benyttes i forbindelse med reisen: [email protected] Alle som ønsker å være med kan skrive på denne. Foreløpig ser det ut som det er noen kvinner som deltar, utrolig spennende og koselig! Ønsker gjerne flere med Ca 1 900,- for 1 uke med fly og hotell. Ingen plikt eller forventninger om at man følger gruppa til enhver tid. Ser frem til en trivelig ferietur med mange nye bekjentskaper Anonymous poster hash: 97c05...efc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå