AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg og kjæresten har lenge ville giftet oss, vært forlovet i 2 år. Nå skal vi reise til USA sammen og tenker på om vi bare skal gifte oss i Las Vegas! Det blir gyldig i Norge også det så lenge vi sier ifra og skriver under når vi er tilbake? Anonymous poster hash: 2c06f...1d8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 http://www.skatteetaten.no/no/Person/Folkeregister/Ekteskap-og-samliv/Ekteskap/Ekteskap-i-utlandet/ Anonymous poster hash: 059fa...fa4
Gjest Hjertesukk Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Hvor gamle er dere? Blir familien deres triste om de ikke får ta del i feiringen? Jeg vet at bryllupet er bruden og brudgommens dag, men jeg ville nok ha tenkt litt på mine foreldre og søsken. Mamma hadde blitt utrolig trist om jeg hadde "eloped", så det kunne jeg aldri fått meg til å gjøre. Men dersom dere ikke har særlig kontakt med familie/de ikke bryr seg om hva dere gjør - så kjør på
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Joda, vi tenkte selvfølgelig å ta en fest når vi er tilbake også. Vi har god kontakt med familie, de er klare over at vi har tenkt på å gifte oss i utlandet :-) Vi er 27 år begge to. Takk for linken! :-) Anonymous poster hash: 2c06f...1d8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Så gøy! Akkurat i min ånd også og jeg angrer så fælt på at vi ikke gikk for et slikt opplegg😊men invitasjoner er sendt ut så det er for sent.., tradisjonelt bryllup på meg- dessverre! Have fin you lucky girl!!Anonymous poster hash: 85b80...95f
Birdo Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Hadde nok ikke klart å gifte meg uten mamma å resten av familien, men hadde jo vært utrolig tøft å gifte seg i Las Vegas da! Men kommer jo litt ann på åssen dere har tenkt det også da? Litt som Marna på bloggerene gjorde, eller i et kapell med Elvis som prest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå