Gå til innhold

Hvorfor er jeg en struts?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Strutser har hjerne på størrelse med en valnøtt.

Vet ikke om jeg klarer å holde igjen her! Please stop me!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ble fryktelig forvirrende altså. Øyet er "trent" gjennom mange år til å slenge blikket til venstre og registrere profil-bilde.

Uten profilbildet registrerte hjernen kjapt at blikket må ned til enden av posten hvis man skal holde telling over oss anonyme i en tråd.

Dårlig ide.

Anonymous poster hash: 53f00...77b
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Et lite søk viser at dette er en emu ved navn Earnie.

Emu, eneste gjenlevende art i fuglefamilien emuer, Dromaiidae, i ordenen strutsefugler.

Emuen blir ca. 1,7 m høy (verdens høyeste fugl etter strutsen) og veier ca. 50 kg. Emuen har ingen kam (hjelm) på hodet, slik som enkelte kasuararter, og skiller seg dessuten fra kasuarene ved at den er fjærkledd på halsen og hodet bortsett fra en bar, blå flekk på hver side av halsen. Fjærdrakten er gråbrun, hos ungene med gule og svarte lengdestriper. Synbare vinger og hale mangler. Emuen legger ca. 8–15 egg i kullet og ruger i 2 måneder. Den lever i steppeområder i Australia og opptrer til dels i små flokker. Ernærer seg av plantekost og trives godt i fangenskap.

Ja... :P

Passer det på AnonymBruker da mon tro?

Anonymous poster hash: a618f...3f7
  • Liker 1
Skrevet

Syns bildevalget var genialt. Men må si jeg brukte vel rundt 10 minutt før jeg innså at det ikke var en bruker som hadde spammet forumet til helvete.

• Liker 3
Skrevet

Synes også bildetvalget var perfekt, men det er absolutt forvirrende. Som tidligere nevnt så er vi jo vant til å registrere avatarer. Jeg ser mer på avatar enn brukernavn. Men det er jo en vanesak. Etterhvert blir vi vant til at strutsebildet = AB og dermed ser vi på koden nederst i innlegget hvis vi vil skille dem.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var et dårlig valg av KG. Blir sikkert mye mindre AB-hets nå, ikke sant?

Anonymous poster hash: c9fdb...826

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:-P

Anonymous poster hash: 1c45e...dcf
Skrevet

Haha, jeg klarer ikke ta alle disse anonyme brukerne seriøs med dette bildet. Alt de sier blir morsomt.

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke om jeg klarer å holde igjen her! Please stop me!

Det er et Snapplekorkfakta.

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg leser aldri nick, eller anonymbrukerkoden. Jeg ser bare på bildet. Så fra nå av er anonyme brukere èn person, med strutseavatar og store mentale personlighetsproblemer.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fnis. Humor. Men det hadde jo vært morsommere om det var en struts, og ikke en emu.

Anonymous poster hash: b1dd4...828

AnonymBruker
Skrevet

Fnis. Humor. Men det hadde jo vært morsommere om det var en struts, og ikke en emu.

Anonymous poster hash: b1dd4...828

Den hører ihvertfall til i ordenen strutsefugler.

Anonymous poster hash: cf179...d0c

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Plutselig er jeg blitt en struts...

Anonymous poster hash: 12001...9e9

Det er ikke en struts det er en Emu

AnonymBruker
Skrevet

Strutse power!

Anonymous poster hash: 95cf0...908

Yeah! :danse:

De har ihvertfall mer hjerne enn din avatar..

Anonymous poster hash: 1fb8f...e2c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fobi mot fugler, og blir stresset hver gang jeg ser de onde øynene til emuen...

huff og huff.

Anonymous poster hash: 334f9...eaf
AnonymBruker
Skrevet

Det har du også..

Anonymous poster hash: 0b4b2...cbd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg digger dette bildet. Kuleste ever på hele KG!

Anonymous poster hash: 1fb8f...e2c
Skrevet

Det har du også..

Anonymous poster hash: 0b4b2...cbd

Selv om du nå gjør et forsøk på å være morsom, så burde du i naturfagstimene i det minste lært at hjernen til et menneske er større enn en valnøtt. Men for å fortelle deg et annet snapplekorkfakta, så var hjernen til en neandertal større enn hjernen til den moderne mann.

Så lærte du noe i dag og.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neiiiiiiii, dette var en dårlig ide av KG, nå blir virkelig alle AB`er samme person med en slik avatar! Hva i all verden har moderatorene tenkt på her??

Anonymous poster hash: 93dad...0b0
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...