snoker Skrevet 14. mars 2014 #1 Del Skrevet 14. mars 2014 Etter mye frykt for å stryke på teorien klarte jeg endelig å gå opp å bare prøve.. Jeg hadde lest boka en gang og kjøpt to 10 dager perioder på prove.no som jeg øvde på hver gang jeg hadde ledig tid.. I går tok jeg teoriprøven og fikk mange av de samme spørsmålene som på prove.no og jeg klarte å bestå For en deilig følelse og endelig være ferdig nå satser jeg på lappen før sommeren Hvor mange ganger tok du teorien før du klarte den? Tok du noen prøver på nettet først? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 14. mars 2014 #2 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er en fantastisk følelse når man klarer teorien, Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Del Skrevet 14. mars 2014 Grattis. Vel fortjent. Jeg greide den på første forsøk. Men så hadde jeg kjøpt 1 mnd bruk på teoritentamen.no... Anonymous poster hash: 21d49...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå