Gå til innhold

Blikk-kontakt til puppe-kontakt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått med meg det at mange gutter og menn der ute ofte mister konsentrasjonen når se fører en samtale med jenter/damer , blikket sklir vekk fra øynene og ned på puppene.

Enig?

Anonymous poster hash: da057...28b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun på de kåte, umodne guttene. Snakker jeg med skikkelige menn og gutter så skjer det ikke. De er interessert i hele meg, og ikke puppene.

Anonymous poster hash: 7bc3a...bf2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Blikket mitt er konstant fiksert på øyeeplet hennes og flakker aldri, selv for ett sekund ned på puppene.

Anonymous poster hash: 3c02b...36b
AnonymBruker
Skrevet

Skrev at det er mange som gjør det, det betyr ikke at alle gjør det. Ville bare få frem poenget med at det ofte skjer for enkelte gutter

Kun på de kåte, umodne guttene. Snakker jeg med skikkelige menn og gutter så skjer det ikke. De er interessert i hele meg, og ikke puppene.

AnonymBruker
Skrevet

Skrev at det er mange som gjør det, det betyr ikke at alle gjør det. Ville bare få frem poenget med at det ofte skjer for enkelte gutter

Ja, nettopp. For enkelte gutter. Altså, de kåte, umodne guttene. Jeg skrev jo heller ikke at det skjedde med alle..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må begynne å kke deg litt mindre tøsete da. Skjer kun når jeg snakker med noen som har halve puppene hengende ut

Anonymous poster hash: 349d0...cb0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De er interessert i hele meg, og ikke puppene.

Dagens! :ler: :ler: :ler:

Anonymous poster hash: 04874...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par kvinnelige kollegaer i åpent kontorlandskap som ikke kan la være å sette kløften på utstilling. F.eks. bøye seg forover og lene seg på skrivebordet mitt når de spør om nå. Jeg nyter å se ansiktet deres gå fra flørtete til overrasket til skuffet over at jeg holder konstant øyekontakt.

Anonymous poster hash: c6573...b14
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Når en jente har en utringing hvor puppa nærmest tyter ut..og en forventer at man ikke skal titte ned? ...faen det nesten like dumt som om en mann skulle ha luftet kølla ut av smekken og forvente at ingen titter ned.

Anonymous poster hash: b42b3...e12
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Når en jente har en utringing hvor puppa nærmest tyter ut..og en forventer at man ikke skal titte ned? ...faen det nesten like dumt som om en mann skulle ha luftet kølla ut av smekken og forvente at ingen titter ned.

Anonymous poster hash: b42b3...e12

Nettopp! Og en ser jo ikke alltid på utringningen fordi man syns det ser så sexy ut, men også ofte fordi det er så voldsomt. En hadde jo kanskje sett på en gutt hvis han gikk med joggebukse og hadde DEN bulen. Man ser fordi det er noe som skiller seg ut. Ikke alltid positivt.

• Liker 5
Skrevet

Har hatt et par kvinnelige kollegaer i åpent kontorlandskap som ikke kan la være å sette kløften på utstilling. F.eks. bøye seg forover og lene seg på skrivebordet mitt når de spør om nå. Jeg nyter å se ansiktet deres gå fra flørtete til overrasket til skuffet over at jeg holder konstant øyekontakt. Anonymous poster hash: c6573...b14

Den er klassisk.

AnonymBruker
Skrevet

HELT off topic, men AnonymBruker har fått strutsehode-avatar? Nå ble det jo 100 % mer gøy å være anonym. Burde kanskje være bilde av at strutsen har hodet i sanden, da.

Skrevet

HELT off topic, men AnonymBruker har fått strutsehode-avatar? Nå ble det jo 100 % mer gøy å være anonym. Burde kanskje være bilde av at strutsen har hodet i sanden, da.

Det skjønte ikke jeg før nå. Jeg trodde denne strutsen var en person.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Har fått med meg det at mange gutter og menn der ute ofte mister konsentrasjonen når se fører en samtale med jenter/damer , blikket sklir vekk fra øynene og ned på puppene.

Enig?

Jepp ,det skjer. Spesielt når det er et par som man finner tiltrekkende, eller er litt på "utstilling".... sånn er det bare. Det må jobbes litt ekstra med å føre en intelligent samtale.

Og etter å ha lest lenger oppe i tråden kan jeg bekrefte at jeg ikke er noen kåt, umoden gutt. Det ene utelukker ikke det andre. Som mann er jeg interessert i hele kvinnen.

Det er vel ikke negativ at menn syns dere er flotte vel?

Endret av Coolaid
Skrevet

Jeg går generelt ikke med utringning, kan nesten ikke huske sist. Føler at når jenter med store pupper har utrigning så er det vulgært, hos jenter med små pupper er det ikke. Ja, jeg er sjalu på jenter med små pupper.

Men om jeg hadde gått med det, og noen hadde kikket så hadde jeg vel ikke akkurat blitt fornærmet. Men hvis de ikke klarer å føre en samtale hadde jeg nok spurt om jeg skulle dekke dem til for å gjøre han oppmerksom på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd mange voksne menn som ser mer på puppene mine enn mine øyne ti tross for at jeg går med genser med tett rund hals. Noen menn er puppomane :fnise:

Anonymous poster hash: cd7d1...22e
  • Liker 1
Skrevet

Gjør meg ingenting om de titter ned et lite øyeblikk. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...