Gå til innhold

Uvel og blødninger etter trening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag fikk jeg et kick og ville på treningssenteret. Merket at jeg var litt kvalm under oppvarmingen, men fortsatte likevel. Når jeg til slutt gikk av og skulle gå videre på neste apparat ble jeg skikkelig kvalm og måtte sette meg. Etter noen pust i bakken fortsatte jeg på noen styrkeapparater. Trente magemusklene, og etterpå fikk jeg skikkelig vondt i magen. Nesten som menssmerter, bare at jeg følte meg direkte dårlig og uvel ellers også. Måtte til slutt bare dra hjem, siden jeg antageligvis hadde spydd eller besvimt om jeg hadde fortsatt å trene.

Et par timer senere var jeg på do, og da var det blod på papiret når jeg tørket meg(men ikke i trusa), og siden det har jeg blødd i små mengder gjennom hele kvelden.

Hadde mensen forrige uke, så det her skjønner jeg ingenting av. Redd for å være steril eller noe sånt.

J22

Anonymous poster hash: c61df...998
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går du på ppiller? Minipiller?

Anonymous poster hash: ab952...10a

AnonymBruker
Skrevet

Går du på ppiller? Minipiller?

Anonymous poster hash: ab952...10a

Nei, bruker absolutt ingenting av prevensjon eller medisiner i det hele tatt..

AnonymBruker
Skrevet

Spist for lite? Man blir uvell om man trener uten nok mat i kroppen. Det er virkelig ikke bra.

Har du akkurat begynt å trene? Man kan bli litt "forstyrra" om man går fra "null til hundre" på kort tid. Mensen kan bli forskjøvet av dette pga hormonell ubalanse.

Anonymous poster hash: 74ea8...962
AnonymBruker
Skrevet

Det blir alt for voldsomt å dra konklusjonen sterilitet, men det kan være andre problemer som gjør det. Hvis småblødningene og uvelheten fortsetter, anbefaler jeg å konsultere lege.

Anonymous poster hash: be81f...7a4
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde noenlunde det samme med meg en gang.. Hadde ikke trent på veldig lenge og var i dårlig form. Trente styrke, spensthopp og noen andre øvelser sånn at jeg ble kjempesliten. Plutselig begynte jeg å blø nedentil.. Skulle ikke ha mensen heller.. Varte bare i en dag.. Aner ikke hva som skjedde, men jeg har blitt gravid i ettertid, så er nok mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for :-)

Anonymous poster hash: ed412...1c6
AnonymBruker
Skrevet

Det programmet jeg brukte på treninga, har det vært null problem å ta før ihvertfall, så jeg tror ikke det er fordi jeg sleit meg ut så mye mer enn vanlig.

Dette er uansett ikke som vanlig mens, for har jeg det, blør jeg i litersvis. Nå er det bare litt spotting ++

Still bleeding ://

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan være mye forskjellig. Bakteriell vaginose, klamydia, urinveisinfeksjon, cyster fks. De har jo også andre symptomer, men det er jo ikke alltid alle symptomene kommer.

Er nok lurest å dra til legen. Blødning fra underlivet kan være så mangt.

Anonymous poster hash: 79666...0fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...