AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Hei, jeg vet ikke hva jeg skal si eller tenke, men tror imorgen så mister jeg jomfrudommen min, noen tips eller noe jeg burde tenke på? Jeg vet at jeg kommer sikkert til å komme på 2-3 min, men er vel bare å vente noen minutter så er den klar igjen haha :D Anonymous poster hash: dd5e1...4ec
Gjest constance90 Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Kondom. Og bytt den for hver gang du har sex.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Hei, jeg vet ikke hva jeg skal si eller tenke, men tror imorgen så mister jeg jomfrudommen min, noen tips eller noe jeg burde tenke på?Jeg vet at jeg kommer sikkert til å komme på 2-3 min, men er vel bare å vente noen minutter så er den klar igjen haha :D Anonymous poster hash: dd5e1...4ec Prøv å hold ut for hennes skyld. Eller gi hun noe oppmerksomhet i mellomtiden hvis ikke blir det kanskje bare den ene gangen på deg i løpet av kvelden. Anonymous poster hash: 7346b...6c1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Prøv å hold ut for hennes skyld. Eller gi hun noe oppmerksomhet i mellomtiden hvis ikke blir det kanskje bare den ene gangen på deg i løpet av kvelden. Anonymous poster hash: 7346b...6c1 stakkar gutt, du gir ham jo prestasjonsangst. Ikke tenk på det ts. Slapp av, ikke stress. Du kommer sannsynligvis fort, men slik er det noen ganger. Det kan skje de mest øvde også Bruk kondom, og bru god tid på å varme opp:) lykke til:) Anonymous poster hash: 4fd0d...c16
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 stakkar gutt, du gir ham jo prestasjonsangst. Ikke tenk på det ts. Slapp av, ikke stress. Du kommer sannsynligvis fort, men slik er det noen ganger. Det kan skje de mest øvde også Bruk kondom, og bru god tid på å varme opp:) lykke til:) Anonymous poster hash: 4fd0d...c16 Sorry! Når du har kommet og dersom du kommer tidlig, gi hun all oppmerksomheten før du er klar igjen! Jenta kommer nok til å bli fornøyd skal du se Og ja, bruk kondom. Anonymous poster hash: 7346b...6c1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Takk for kommentarene. Men har øvd meg med å holde ut. Hva mener dere med å gi jenta all oppmerksomhet? Liksom hva burde jeg gjøre? Hun er mer erfaren en megAnonymous poster hash: dd5e1...4ec
TLKH Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 (endret) IKKE Bruk stillinger der hun er strammere hvertfall. Da er løpet kjørt uansett om du er erfaren eller ikke Må gjerne bruke de stillingene også men bytt stillinger /ta pauser før du kommer. Bare de 3 sekundene det tar å bytte stilling er gull verdt videre! En ting du kan gjøre er å runke noen timer før dere skal ha sex. Da holder du litt lengre, forhåpentligvis. Tren opp utholdenheten din til senere. får kjøre på med gode gamle misjonæren med mindre hun ønsker noe annet... bare å spørre om det er noe du lurer på! Endret 14. mars 2014 av TLKH
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå