Gå til innhold

Kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Over middels stor klitoris - også store indre kjønnslepper. Den ene en god del større enn den andre. De ytre vil jeg påstå er normal. Lært meg å akseptere underlivet mitt, selv om jeg ikke synes de indre kjønnsleppene mine er de fineste.

Store indre lepper er jo kjemesexy da !! Det burde du være stolt av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill du er, takk.

Skrevet

Som taco skjell

Få smake da :P

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere gutter er digg? :-)

Hehe, litt nyskjerrig!

Digg er når de indre er tydelig utenfor de ytre. Gjerne opp til 2 cm utenfor. Tydelig hengende.. Og at klitoris er tydelig i hele kløftens lengde.

Anonymous poster hash: a7f41...07a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vet ikke jeg.. har ikke sett de ordentlig

Anonymous poster hash: 8ad25...1d7
Gjest HarryDotter
Skrevet

De indre stikker en del utafor de ytre.. synes ikke det ser spesielt pent ut selv, men, men - sånn er det bare :)

Anonymous poster hash: e72ba...acd

Dette må være den aller beste tråden på hele internett :D :D :D

Masse damer som beskriver fitta si...Å herreminskaper!!!!

Bare en ting damer....Ved siden av øyne og rumpa, er fitta det fineste på hele friggin planeten....UANSETT form på clit og kjønnslepper. Vær såre stolt av sprekken din uansett!

Jeg liker dem uansett, men når sant skal sies syntes jeg store kjønnslepper er noe av det mest sexy deilige som finnes! Og suge og smake på dem er helt villt deilig...og se leppene omfavne staken når den glir inn er så fantastisk nydelig å se på! DAMN blir steinkåt av å tenke på det :D

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hva synes dere gutter er digg? :-)

Hehe, litt nyskjerrig!

Oj!......Fitte er så vakkert uansett størrelse og form....sliter med å beskrive hvor flott det er egentlig. fargen...lukta...smaken ....utseende. Mister nesten fargesynet bare av tanken på å slikke en mus :D

For å si det enkelt:

Skala fra 1-10....."vanlig" fitte med liten clit og små indre lepper - 11!

Skala fra 1-10......Fitte med enten stor clit eller store indre lepper (helst begge deler) - 15!

:D :D

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja definitift! Store lepper er veeeeeeldig flott! Også leste jeg også en undersøkelse på store clitter......De jentene med stor clit fikk visst lettere orgasme.....Ikke noe minus det vel? :danse:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Så snill du er, takk.

Ikke for å være frekk frøken....men nå klarer jeg ikke stoppe å tenke på fitta di som du beskrev så herlig.

Hørtes ufattelig fristende ut :bryllup:

hihi

Skrevet

Så snill du er, takk.

Det har ikke noe med å være snill,jeg synes det er både vakkert og deilig ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...