Gå til innhold

Brenne cd'ene virker ikke!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brente en CD i går, men det er bare en sang som virker. Resten er lydløse. De virker på dataen, men ikke på cden.

Noen som vet hva det kan være? Det er CD-R, og jeg brente på Windows Media Player.

Anonymous poster hash: 04321...27c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesielt med den sangen som virker? Format?

For øvrig, er ikke brenning av cd'er litt vel 2001?

Anonymous poster hash: d5bc8...681
AnonymBruker
Skrevet

omg, er det fremdels noen som brenner cd-plater via Windows Media Player?????????? Hahahaa, beklager måtte bare le litt her nå. Kan ikke huske sist jeg gjorde det, men var vel som fjortis for mange herrens år siden.

Uansett! Jeg kan erindre i det fjerne at noe slikt skjedde meg flere ganger (dog for mange mange år siden!). Da var det gjerne noe feil med filformatet på sangene. Kanskje du må legge til sangene i et annet filformat? Altså mp4 filer funket absolutt ikke, mens mp3 filer var gull.

Jaja, kan hende det var noe feil i den erindringen, som sagt - maaaaaange år siden sist. I dag har jeg spillelister på wimp/spotify som jeg spiller av med mobilen via bluetooth i stua på høytalerne dataen, i bilen, og hvor enn ellers jeg måtte trenge. Kanskje et tips til deg og?

Anonymous poster hash: 2bf00...3ec
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja jeg gjør det! Må ha noe i bilen. :ler:

<Men takk for svar, lasta ned ett nytt program i går som het Free Easy CD DVD burner, og det virka. :)

Anonymous poster hash: 97e91...2d7
AnonymBruker
Skrevet

At noen fortsatt eier CD'er er overaskende for meg.

Anonymous poster hash: f0903...578
AnonymBruker
Skrevet

Måtte kjøpe. :P

Anonymous poster hash: 97e91...2d7

Skrevet

Hvorfor er dette overraskende? Ser virkelig ikke hva som er rart med at noen folk vil ha musikk i fysisk format.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brente en CD i sommer for å ha noe i bilen. Skjønner ikke helt at det er rart.

Anonymous poster hash: 02797...97f
  • Liker 1
Skrevet

Husk at unge mennesker kjøper biler som er eldre, godt hjulpet av alle avgiftene på nyere biler. Derfor blir unge mennesker avspist med bilstereo som ikke tar mp3, .ogg, flac osv, men må ha med seg jævla cder i bilen. Det suger, visst faen gjør det det. Jeg har kjørt mange tusen km med CDer i bilen pga dette. Det er en bitch å få byttet så rattkontrollen også fungerer, pluss at elektronikken på nye biler fort kan skape problemer. I tillegg kommer alle spesialløsningene på dashbordet med plastikkdeksler osv.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er dette overraskende? Ser virkelig ikke hva som er rart med at noen folk vil ha musikk i fysisk format.

Er du veldig JoJo fan?

Skrevet

Windows Media Player er ikke spesielt god på å endre formatet på musikkfilene til noe som er lesbart for en cd-spiller, noe det andre brenneprogrammet åpenbart gjorde automatisk (evt at det automatisk huket av for det for deg).

Skulle det skje igjen, sjekk at musikkfilene er i riktig format for å leses av en vanlig cd-spiller.

Sjekk at brenneprogrammet har huket av for Audio CD-format, evt mp3.

Skrevet

Er du veldig JoJo fan?

At jeg er hva?

Skrevet

Sååå ovveraskende er det da virkelig ikke. :hoho: Folk kjøper til og med vinyl enda.

AnonymBruker
Skrevet

Husk at unge mennesker kjøper biler som er eldre, godt hjulpet av alle avgiftene på nyere biler. Derfor blir unge mennesker avspist med bilstereo som ikke tar mp3, .ogg, flac osv, men må ha med seg jævla cder i bilen. Det suger, visst faen gjør det det. Jeg har kjørt mange tusen km med CDer i bilen pga dette. Det er en bitch å få byttet så rattkontrollen også fungerer, pluss at elektronikken på nye biler fort kan skape problemer. I tillegg kommer alle spesialløsningene på dashbordet med plastikkdeksler osv.

Og ikke glem oss som kjører firmabiler. Ikke "state of the art tech" her heller.

Anonymous poster hash: 1e668...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesielt med den sangen som virker? Format?

For øvrig, er ikke brenning av cd'er litt vel 2001?

Anonymous poster hash: d5bc8...681

Hvordan skal man ellers få hørt på musikk i bilen? De spiller jo bare gammel og umoderne musikk på radio.

Anonymous poster hash: 49ac3...225

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...