AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Vurderer å reise til Spania i sommer, men kjenner ikke så godt til de ulike stedene. Kriteriene er at det skal være strand, helst litt uteliv, og ikke en alt for liten by. Drar en liten gjeng. Hvor kan du anbefale? Anonymous poster hash: bd3ee...f94
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Barcelona:) Hvorfor? Vil gjerne vite mer Anonymous poster hash: bd3ee...f94
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 San Sebastian! Anonymous poster hash: 34031...9da
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 San Sebastian! Anonymous poster hash: 34031...9da Spør deg om hvorfor også? Hva kan man se/gjøre? Hvor er det sentralt å bo, hvordan er utelivet? Anonymous poster hash: bd3ee...f94
hen95 Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 På Magaluf er det uteliv! Har ikke vært der selv så har ikke så mye info å komme med. Min søster som har vært der. Hun anbefalte meg at jeg kunne bo et sted i nærheten av Magaluf, siden jeg ikke ønsker såå mye uteliv.. Søk opp på youtube så kan du se hvordan det er
Saral Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Benidorm er fantastisk!! Kjempefin strand (+lang kjempefin strandpromendade) , stort badeland(aqualandia), stoort tivoli(terramitica). Kjempefin by, de store skyskraperne gir litt "storby"følelse kombinert med sydenfølelsen. Utelivet er helt rått. du kan dra langs strandpromenaden for de litt finere uteplassene. Og ikke langt fra stranden litt lenger opp ligger partygaten som bruker å være stappfull om sommeren. Såå gøy! du kommer ikke til å angre hvis du drar dit, hele byen er elskbar både dag og natt! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Spør deg om hvorfor også? Hva kan man se/gjøre? Hvor er det sentralt å bo, hvordan er utelivet? Anonymous poster hash: bd3ee...f94 Det er bare å google, jeg har da ikke tenkt å sitte her å skrive en hel avhandling for deg. Anonymous poster hash: 34031...9da 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 marbella Anonymous poster hash: 8c7a7...bb1
Gjest lillelarve Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Alicante. Nydelige strender, barer, clubber, god mat, kort reise til Terra Mitica om dere liker fornøyelsesparker. Jeg nøt virkelig oppholdet i Alicante. Var der i april i fjor, lå på mellom 20-25 grader, så er nok ganske varmt på sommeren. Uansett, kjempe flott og nydelig plass! Jeg bodde på et fint hotell med leiligheter ca. 5-10 minutter unna sentrum. Husker ikke navnet, men hotellet var flotters!
caroprins Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 Er dere en liten gjeng med gutter, jenter, vennegjeng av begge kjønn eller par. Og hvilken aldersgruppe er der i. Og hva slags type uteliv tenker du på. For meg f.eks.er uteliv gode spiserestauranter ,danserestauranter med levende musikk og show og teater mens for andre er det party all Night long, hehe . Når det kommer til spanske byer som har litt av hvert så vil jeg foruten Barcelona foreslå Palma by på Mallorca, Las Palmas på Grand Canaria evt. Playa del Ingles om party er veldig viktig. Ikke så langt i fra Barcelona så finner man en by som heter Salou. Den kan også være aktuell. Eller så har man Malaga da som mange liker å besøke. Også Ibiza som Ving har på programmet sitt i år har noe for enhver smak.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Mallorca, Playa de palma. Der får du både strandliv og byliv.En kort busstur unna har man selve Palma by hvis man har lyst på shopping. Eller ligger det et stort badeland ikke så langt unna. Anonymous poster hash: fd1c1...0b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå