Gå til innhold

Ny i byen og kjenner ingen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og kjenner ingen her. Jobber ikke og studerer ikke. Hvordan kan jeg bli kjent med noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel sikker hive deg på et treff som arrangeres i regi av brukere her inne. :wink: Men mener å ha sett om noen som søker venner og div. gjennom både avis og nettet. Kanskje kg kunne hatt et forum for de som søker venner. :wink:

Gjest lurven
Skrevet

jeg kan godt møte deg..

digger å treffe nye folk og jeg er snill!

Skrevet

:D

Jeg er også snill og bor i Oslo. :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Hvis du har noen hobbier så gjør det! Spille instrument, sport, spill, etc... Da har man jo noe felles å prate om også!

Ps. kjempemodig av deg å flytte til et sted du ikke kjenner noen! Tenk om noen uker kommer du til å lure på, hvorfor du lurte på, om du kom til å bli kjent med noen!!!

Skrevet

Jeg bor også i Oslo og er usedvanlig snill jeg og :)

Kanskje noen burde ta initsiativ til ett nytt Oslotreff, var så mange av oss som ikke kunne komme på søndag...

Skrevet

Jeg bor også i Oslo (og er veldig snill :ler:). Vet ikke helt om jeg tør være med på noe Oslo-treff egentlig, virker litt skummelt. :oops: Alle kjenner alle, og jeg kjenner ingen.

Skrevet

Det er litt rart å flytte fra et sted hvor jeg har bodd i nesten hele mitt liv (Trondheim) til Oslo der jeg ikke kjenner noen.

Derfor er det koselig å se så mange hyggelige Oslo-folk her! :hoppe: Synes det hadde vært kjempefint å møte dere alle. :-D Er det noen som vil avtale å møtes? Hadde gjort meg utrolig glad i alle fall. Skal på ferie i to uker nå, men når jeg er tilbake vil jeg gjerne være med på et treff om noen vil :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er med, jeg! Det er ikke så skummelt! lurven og jeg avtalte å møte hverandre, f.eks, og nå har vi blitt gode venner. Send en PM til en av oss om du vil! :D

Skrevet
Jeg bor også i Oslo (og er veldig snill :ler:). Vet ikke helt om jeg tør være med på noe Oslo-treff egentlig' date=' virker litt skummelt. :oops: Alle kjenner alle, og jeg kjenner ingen.

Jeg har ikke truffet noen av de andre før, og føler på ingne måte at jeg kjenner noen her inne noe særlig heller. Men jeg liker å møte nye mennesker, og kunne derfor godt tenke meg å treffe dere :)

Fult lovlig å sende pm til meg også!

Skrevet

Jeg kjenner heller ingen av brukerne verken i virkeligheten eller her inne.

Men det virker som at det er mange hyggelige mennesker, så jeg er med på et treff jeg!

Skrevet

Se der ja, vi er mange allerede:

Grooo

Sandra

GreenSky

~Luna

Arkana

lurven

Vi tar ett lite treff vi seks, så blir det ikke for mange og ikke for skummelt :) Men, må vente til ~Luna er tilbake fra ferie da!

Skrevet
Se der ja, vi er mange allerede:

Grooo

Sandra

GreenSky

~Luna

Ankara

lurven

Vi tar ett lite treff vi seks, så blir det ikke for mange og ikke for skummelt :) Men, må vente til ~Luna er tilbake fra ferie da!

*kremt* Det skal være Arkana. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet
Kan jeg få henge meg på?? :P

Klart du kan! :D

Gjest GreenSky
Skrevet

*kremt* Det skal være Arkana. :wink:

Ja, jeg stusset litt på hvem "Ankara" var. :ler:

Gjest lurven
Skrevet

kanskje det er ankara hun skal på ferie til da..

jeg kan møte deg alene eller samen med noen andre samme for meg..

bare send pm eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...