Gjest Kv84 Skrevet 13. mars 2014 #1 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvordan skriver en mer personlig brev? Jeg har så få ord, så lurer på om det er måter å skrive på, så det ikke virker så hardt, litt mer følsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #2 Del Skrevet 13. mars 2014 Til et personlig brev innleder man gjerne med "kjære" og avslutter med f.eks "klem fra". Men det avhenger jo i stor grad av hvem mottakeren er. Jeg skriver gjerne kjære og klem fra til bestemor, men ikke til broren min. Det er ikke så lett å gi noen generelle tips. Det som er riktig for en person kan være helt feil for en annen. Anonymous poster hash: 48c7f...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Del Skrevet 15. mars 2014 "Kjære ABB! Hvorfor drepte du alle de uskyldige menneskene? Håper du brenner i helvete til evig tid! Klem kv84" Sånn, nå skrev jeg brevet for deg.Anonymous poster hash: 83093...50b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå