Mona26 Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Gi meg tips og inspirasjon til nye, spenstige og/eller spennde tekniker og diverse jeg kan teste ut på min utkårede 😄 gjene BJ tips -det syns jeg er vanskelig å få til.
volvo22 Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Gi meg tips og inspirasjon til nye, spenstige og/eller spennde tekniker og diverse jeg kan teste ut på min utkårede gjene BJ tips -det syns jeg er vanskelig å få tiDa Damer som deg liker vi ! 1
volvo22 Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Sett deg på ansiktet hans og la han ta inn inn dine smaker og lukter til det fulle,sitt der til han får deg til å komme...Det er så herlig
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Med BJ tips vet jeg ikke helt om jeg kan hjelpe til vet ikke hvordan det skal utføres riktig da jeg er gutt og hetero. men jeg vet hva jeg liker når dama mi gjør det : Hun biter forsiktig rundt penishodet, altså hun biter ikke er vel mer det at hun bare tar forsiktig tak rundt det med tennene, voldsomt deilig! Så lenge du ikke gjør det for hardt for da blir det VELDIG smertefullt Si rett ut hva du vil, rett og slett, spør han om det er noe han har lyst å prøve ut og la han utføre det om det er ønskelig og ikke tøyer dine grenser selvsagt. Finn ut om han liker og ta med tau / noe å binde deg med i senga Dominant / slave opplegg er noe mange utøver i sengen, nå snakker jeg ikke full on bondage der du skal bli pult i kjeften og bli bindt fast og henge i et tau fra taket mens han puler deg men uskyldig bind for øynene, og bli bundet med hendene bak på ryggen så du / han ikke får gjort stort annet enn og gjøre som man får beskjed om / bli pult Som sagt, du må nesten spørre hva han ønsker. En ting jeg VET han ville satt pris på, var om du hadde invitert han over (om dere ikke bor sammen) og be han si ifra før han kommer, så når han da sier ifra, løper du ned i senga og legger deg til der gjerne iført noe sexy, som f.eks strømper, og en fin g-streng og en sånn "nattkjole" som bare dekker overkroppen, romantisk er det vel kanskje også, men vi gutter tenker ikke så mye over romantikken i det hele vi ser at jenta tar et voldsomt initiativ til at hun vil ha sex, det settes veldig pris på da det er som regel vi som prøver oss Mens du suger han vet jeg ikke om du har tenkt å suge han til han er i mål, eller bare for å varme han opp til det store finalen, men om du har tenkt til det, kan det anbefales at du kjøper inn noe glidemiddel med smak så du overdriver litt med glidemiddelet så det er fuktig der nede, sånn at når du runker han i tillegg når du ikke suger, går det fortere for han for å si det sånn! Stillinger : Jenta på toppen, doggy, liggende doggy, Skjestillingen, altså dere ligger i skje og han penetrerer deg mens han ligger bak, der kan du styre den er FAEN så deilig, jævlig intim også for han kan ligge og holde rundt deg og kose med puppene og kysse og kline som han vil med deg og halsen din mens dere holder på! Da kan du også gynge litt med underlivet samtidig som du gjør knipeøvelser, det er helt himmelsk for begge! Lykke til! :D Anonymous poster hash: 36609...a5c
Mona26 Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2014 Tusen takk kjære anonym bruker 😊. Greie tips som faktisk er gjennomførbart. Er så lett å "kjøre seg fast" i en bestemt måte å gjøre ting på. Tidligere var jeg i er forhold hvor fyren ikke likte å komme av suging og sa ikke et pip om det var godt/vondt/bra osv. ( selv ikke på oppfordring fra meg) så jeg er litt usikker på det området, men mer enn lærevillig. Har aldri brukt glidemiddel men div kremer. Det faller i smak. Tror jeg vil prøve noe med smak -litt sånn for min egen del 😄. Hihi. Biting var helt nytt for meg. Må testes 😊
Mona26 Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2014 Damer som deg liker vi ! Thehe. 😊 takker for respons, som sagt, det er så lett å bli fastlåst i en måte å gjøre ting på, så er greit å få litt nye impulser
malucca Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Hmm, må si meg enig med det lette bdsm-forslaget! Bind hverandre fast, hender og føtter! Bind for øynene! Pisk, isbiter, lys med dryppende stearin, klyper og biting! Hva angår bj's er vel egentlig det beste tipset tungeaktivitet og masse spytt. Lek med hodet, spiss tungen og flikk raskt ved strengen på hodet! Sug på hodet som et sukkertøy! Lek med ballene mens du har hodet i munnen og sirkulerer med tungen. Anallek under oralsex er også et pluss - hvertfall for min mann! Det å trene på å kontrollere brekningsrefleksen så man kan deepthroate er også fint så lenge man klarer å legge leppene over tennene så man ikke har tenner med i bildet.. ikke så mange som er fan av det... Det finnes jo masse kule tips og triks om dette på kondomeriet har de filmer med tips på å suge pikk Ellers må du nå bare prøve deg frem Det jeg skrev faller i smak her i heimen hvertfall :*
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 Jeg liker veldig godt å ha hendene bak ryggen og så bli sugd / kost med til jeg er helt på kanten før hun stopper opo og snakker uskyldig til meg og sier jeg ikke må komme enda. Er så sykt frustrerende samtidig som det er pirrende og tennende å vite at hun har kontroll og hun bestemmer når jeg skal komme og slikt. Og glidemiddel med smak er et stoet pluss, veldig varmende og kjenner plutselig mye mer (Y)Anonymous poster hash: d7dff...a93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå