Gjest Faerunpedia Skrevet 13. mars 2014 #21 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er 170 og sluttet og ta initativ til jenter pga ting som høyde osv.. Ingen ting jeg kan gjøre noe med og derfor svir det så utrolig når du får beskjeden om at du er for lav.. Høyde og vekt kan ikke sammenlignes.. Jeg er feit du er stygg jeg kan slanke meg.. Må jeg si mer?Anonymous poster hash: 6fd27...9a8 Jeg er 160 og synes høyden din er perfekt, liker ikke å føle meg som en dverg i forhold til mannen. Så synes ikke du skal gi opp.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #22 Skrevet 13. mars 2014 Mannen er like høy som meg, slik jeg er mye høyere når jeg har sko på, og jeg er 15 kg tyngre enn han. Dvs han er liten og svært slank, jeg er høy og fyldig. Vi er herlig par, og jeg får ut alle mine dominatrekk på denne lille lekre fyren. Han kunne ikke vært mer fornøyd heller. Så hos oss er verken høyde eller vekt en issue for dumping, snarere en forutsetning for et helt fantastisk forhold. Anonymous poster hash: 3f03c...29f
Gjest Lincoln Skrevet 13. mars 2014 #23 Skrevet 13. mars 2014 Er man ikke tiltrukket så er man ikke tiltrukket. Det er vel ingenting å spørre om det.
Petra75 Skrevet 13. mars 2014 #24 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er 170 og sluttet og ta initativ til jenter pga ting som høyde osv.. Ingen ting jeg kan gjøre noe med og derfor svir det så utrolig når du får beskjeden om at du er for lav.. Høyde og vekt kan ikke sammenlignes.. Jeg er feit du er stygg jeg kan slanke meg.. Må jeg si mer?Anonymous poster hash: 6fd27...9a8 Mener du at du aldri ville ha avvist en dame som er fem-ti cm høyere enn deg på strømpelesten og som veide tjue kilo mer enn deg? 1
Gjest Lincoln Skrevet 13. mars 2014 #25 Skrevet 13. mars 2014 Mener du at du aldri ville ha avvist en dame som er fem-ti cm høyere enn deg på strømpelesten og som veide tjue kilo mer enn deg? Han vil neppe få muligheten.
Petra75 Skrevet 13. mars 2014 #26 Skrevet 13. mars 2014 Han vil neppe få muligheten. Det var ikke spørsmålet.
Gjest Peanut Skrevet 13. mars 2014 #27 Skrevet 13. mars 2014 dvergemenn under 180 er så feminine, jeg liker mandige menn over 180. helt klart. Anonymous poster hash: 1b628...91d "Dvergemenn"? O_o Under 180?!? o_O Jeg er 168 og menn som er under det- DA kan vi snakke om "dvergemenn". <_< (Off-topic: ja, er ikke fra rl, men Richard Armitage som en viss dverg er alt annet en femi...)
Meline37 Skrevet 13. mars 2014 #28 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er 170 og sluttet og ta initativ til jenter pga ting som høyde osv.. Ingen ting jeg kan gjøre noe med og derfor svir det så utrolig når du får beskjeden om at du er for lav.. Høyde og vekt kan ikke sammenlignes.. Jeg er feit du er stygg jeg kan slanke meg.. Må jeg si mer?Anonymous poster hash: 6fd27...9a8 På en måte så husker jeg at den fyren jeg datet... så var det litt måten han var på som gjorde at jeg måtte gå... Han ble for klengete..... så det var nok ikke bare høyden.....
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #29 Skrevet 13. mars 2014 Er det OK eller bare utrolig slemt? Høyde er det eneste kravet utseendemessig jeg ikke har lyst til å fire på, og nå skal jeg på date med en jeg ikke vet høyden på. Jeg er ganske høy selv og liker å bruke hæler, samt at jeg er litt stor (lubben), så vil ikke føle meg komfortabel med en fyr som er lavere enn meg. Setter pris på ærlige svar Takk! Anonymous poster hash: 009a8...b26 Jeg har tro det eller ei blitt avvist pga høyden min ..jeg er 190 og 100kg ..hun var vel 182høy ...vel alt er relativt iforhold til en selv, spørs hvor høy du er selv. Å sette minimumskrav på at fyren skal være 15cm høyere om du er 180 selv så ville jeg vurdert andre skotøy heller først. Anonymous poster hash: 65da9...269
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #30 Skrevet 13. mars 2014 Er man ikke tiltrukket så er man ikke tiltrukket. Det er vel ingenting å spørre om det. Vittig. Du sa nettopp i en annen tråd at man må ta det man får, eller være alene. Anonymous poster hash: 9a53b...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #31 Skrevet 13. mars 2014 Samme situasjon som jeg har vært i. Datet en hyggelig fyr i høst..... og jeg klarte ikke å date han mer pga høyden. Han var lavere enn meg.... Men.... han hadde så mye fine kvaliteter ..... Vi er fortsatt venner på facebook og jeg tenker mye på det... Han er den mest normale person jeg har datet.... Men det er dette med høyden..... Hahaha...du er virkelig noe for deg selv, det skal være sikkert og visst. Er det ikke det ene, så er det det andre som ikke stemmer med alt og alle. At du holder på å gå ut på dato selv har kanskje ikke registrert helt hos deg? Lykke til videre, (du kommer til å trenge det). Anonymous poster hash: 5c6ff...81f 2
CutieMe Skrevet 13. mars 2014 #32 Skrevet 13. mars 2014 dvergemenn under 180 er så feminine, jeg liker mandige menn over 180. helt klart. Anonymous poster hash: 1b628...91d Jøss...Du veit at gjennomsnittlig høyde for (voksne) menn i Norge er ca179cm? Ja, og ikke bare det, men norske menn er blant de høyeste gjennomsnittlig i verden. Dvergmenn ja... Til tråden forøvrig: Ser ingenting i veien med å avvise pga. høyden, men man trenger da for all del ikke si at det er grunnen. Tross alt vil jo de fleste føle det som virkelig lumpent gjort å begrunne det med feil øyefarge. Eventuelt kan man jo vri det andre veien: Hva ville du selv tenkt om en mann aviste deg fordi du var for lav?
Gjest Lincoln Skrevet 13. mars 2014 #33 Skrevet 13. mars 2014 Vittig. Du sa nettopp i en annen tråd at man må ta det man får, eller være alene.Anonymous poster hash: 9a53b...c2f Ja, er det noen motsetning mellom de to tingene?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #34 Skrevet 14. mars 2014 Her var det mange svar Takk til alle som har delt sin mening. Jeg må nå bare se hvordan det går. Vi sender meldinger og snapper som gærninger, så håper høyden er på plass Tror jeg har problemer med en lavere mann. Men skal "strekke meg til" en på samme høyde. Krysser fingrene for at han er minst 175 ihvertfall Anonymous poster hash: 009a8...b26
Toxicwonderland Skrevet 14. mars 2014 #35 Skrevet 14. mars 2014 Å avvise en person da grunnen ene og alene er høyden er vel litt slemt ja. Men om du ikke føler deg vel ved en liten gutt/mann, er det på sin plass og avslutte greia. Du skal jo ikke gå rundt og føle deg som en kjempe, det er jo bare ubehagelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå