Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det OK eller bare utrolig slemt? Høyde er det eneste kravet utseendemessig jeg ikke har lyst til å fire på, og nå skal jeg på date med en jeg ikke vet høyden på. Jeg er ganske høy selv og liker å bruke hæler, samt at jeg er litt stor (lubben), så vil ikke føle meg komfortabel med en fyr som er lavere enn meg.

Setter pris på ærlige svar :) Takk!

Anonymous poster hash: 009a8...b26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo prøve syns jeg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må bare presisere at jeg skal gå på den første daten uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vet du ikke høyden?

Anonymous poster hash: decc7...b0e
Skrevet

Kanskje han avviser deg fordi du er lubben..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vet du ikke høyden?

Anonymous poster hash: decc7...b0e

Fordi det har ikke kommet naturlig enda, og jeg kvier meg for å spørre.

Og poenget ditt er? Han vet jeg er lubben.

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor kvier du deg for å spørre, virker han liten?

Anonymous poster hash: 761ec...95c

Skrevet

Det er poenget mitt. Han har tydeligvis ikke møtt deg enda. Kanskje han mener du er større enn han trodde. Like tåpelig dumpegrunn.

• Liker 3
Skrevet

Haha, bare måtte du si noe slemt? :)

TS, egentlig synes jeg høyde må være en ganske grei grunn, selv om jeg blåser i det selv. Iallefall hvis du vinkler det til at det er DIN høyde som gjør det problematisk, ikke hans, og fremstiller det som ditt "teite issue" liksom.

Å bli avvist pga høyde må jo være litt som å bli avvist pga grønne øyne; så umulig å endre at det får bare være. Med forbehold om at som 160 høy dame veit jeg ikke hva jeg snakker om.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Haha, bare måtte du si noe slemt? :)

TS, egentlig synes jeg høyde må være en ganske grei grunn, selv om jeg blåser i det selv. Iallefall hvis du vinkler det til at det er DIN høyde som gjør det problematisk, ikke hans, og fremstiller det som ditt "teite issue" liksom.

Å bli avvist pga høyde må jo være litt som å bli avvist pga grønne øyne; så umulig å endre at det får bare være. Med forbehold om at som 160 høy dame veit jeg ikke hva jeg snakker om.

Hvordan er det mer slemt enn å avvise fordi man er for lav?

Endret av Shira
  • Liker 4
Skrevet

Rettelse. Jeg er for trøtt :natti:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dvergemenn under 180 er så feminine, jeg liker mandige menn over 180. helt klart.

Anonymous poster hash: 1b628...91d
  • Liker 3
Skrevet

Du får stille med hæler, kanskje han avviser deg fordi han synes du er for stor? Så slipper du ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare skal gi faen i hele greia og bli en nonne istedet.

Anonymous poster hash: 5c6ff...81f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er helt OK å avvise dersom du ikke føle tiltrekning mot utseende. Menn avviser og måler oss etter hvordan vi ser ut, så hvorfor skal vi svelge kameler vi ikke vil? Dette er jo tross alt snakk om en mann som vil bli kjæreste, og forvente intim kontakt osv. Kjempeviktig å være tiltrukket av hele han da, også høyden.

Anonymous poster hash: 53e44...eae
  • Liker 1
Skrevet

...men man trenger ikke fortelle den egentlige grunnen. "Beklager, jeg tror ikke vi passer sammen" holder.

Har for øvrig forståelse for grunnen, da jeg er stor selv. Var en stund sammen med en som var tre cm og tjue kilo mindre enn meg. Gikk stort sett greit, men var ikke kult å se seg i speilet sammen :)

Og forresten - menn dumper like ofte på det grunnlaget. De liker ikke å føle seg som den minste i forholdet :)

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Er det OK eller bare utrolig slemt? Høyde er det eneste kravet utseendemessig jeg ikke har lyst til å fire på, og nå skal jeg på date med en jeg ikke vet høyden på. Jeg er ganske høy selv og liker å bruke hæler, samt at jeg er litt stor (lubben), så vil ikke føle meg komfortabel med en fyr som er lavere enn meg.

Nei, det er ikke slemt. Er det ikke tiltrekning, så er det ingen vits.

Men kanskje du ikke skal oppgi høyde som grunn? For jeg vet det er en del som har komplekser pga. høyden sin :-P.

Har du møtt han, så kan du skylde på manglende kjemi.

Endret av Svampebob1
  • Liker 2
Skrevet

Samme situasjon som jeg har vært i. Datet en hyggelig fyr i høst..... og jeg klarte ikke å date han mer pga høyden. Han var lavere enn meg.... Men.... han hadde så mye fine kvaliteter ..... Vi er fortsatt venner på facebook og jeg tenker mye på det... Han er den mest normale person jeg har datet.... Men det er dette med høyden.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 og sluttet og ta initativ til jenter pga ting som høyde osv.. Ingen ting jeg kan gjøre noe med og derfor svir det så utrolig når du får beskjeden om at du er for lav..

Høyde og vekt kan ikke sammenlignes..

Jeg er feit du er stygg jeg kan slanke meg.. Må jeg si mer?

Anonymous poster hash: 6fd27...9a8

AnonymBruker
Skrevet

Avviser man noen med høyde som unnskyldning er man ikke særlig interessert i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: f24cb...b86
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...