Gå til innhold

Orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier at "når man får orgasme, VET man det bare".

Vel, jeg er ikke så sikker likevel...

Saken er den at jeg trodde jeg aldri hadde fått orgasme. Men da jeg fikk ny kjæreste, ble "nesten der"-opplevelsene mye sterkere, og jeg sprutet faktisk. Kan man sprute uten å få orgasme? Kjæresten sier at han kjenner at jeg har sammentrekninger. Det er sååå deilig, og så plutselig er det over og jeg klarer ikke mer stimuli av klitoris.

Jeg merker at det er noe på gang, og så blir det kraftigere og kraftigere. Jeg stønner, skjelver og tvinner tærne i ekstase, men det eksploderer aldri liksom. Det bare blir mer og mer før det går over igjen.

Har jeg bare vært nesten der mange ganger og aldri kommet over kneika? Eller er det sånn orgasmer er?

Anonymous poster hash: d8797...2fc
Videoannonse
Annonse
Gjest Dude91
Skrevet

Alle sier at "når man får orgasme, VET man det bare".

Vel, jeg er ikke så sikker likevel...

Saken er den at jeg trodde jeg aldri hadde fått orgasme. Men da jeg fikk ny kjæreste, ble "nesten der"-opplevelsene mye sterkere, og jeg sprutet faktisk. Kan man sprute uten å få orgasme? Kjæresten sier at han kjenner at jeg har sammentrekninger. Det er sååå deilig, og så plutselig er det over og jeg klarer ikke mer stimuli av klitoris.

Jeg merker at det er noe på gang, og så blir det kraftigere og kraftigere. Jeg stønner, skjelver og tvinner tærne i ekstase, men det eksploderer aldri liksom. Det bare blir mer og mer før det går over igjen.

Har jeg bare vært nesten der mange ganger og aldri kommet over kneika? Eller er det sånn orgasmer er?

Anonymous poster hash: d8797...2fc

Ikke vet jeg, men det virker ikke som du når orgasme. Man vet at 1 av 3 kvinner sjelden eller aldri oppnår orgasme. Mange biologer mener at kvinnelig orgasme ikke tjener noen biologisk hensikt og at dette antakeligvis er forklaringen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du synes det er "såå deilig" samtidig som du har sammentrekninger, og det plutselig er over, og du ikke klarer mer stimuli, så hørtes det veldig ut som en orgasme :P

Anonymous poster hash: 3e6cd...392
AnonymBruker
Skrevet

høres ut til at du får orgasme :) men det beste er at den kan trenes opp!

Anonymous poster hash: 0036a...807
Skrevet

det er sånn det føles for meg også når jeg får sprutorgasme! Men jeg pleier å få en annen type orgasme nesten samtidig eller sekunder etterpå, så da føler jeg at jeg vipper over kanten og VET at jeg kommer, men akkurat den sprutorgasmen rett før er så rar - jeg kommer jo, men jeg føler bare at jeg er på topp uten at jeg vipper over. Men det er jo per definisjon en orgasme! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...