Gjest BluebeIl Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg er en kvinne som gjerne vil reise på en ukes strand- og storbyferie i Sør-Europa denne forsommeren (i mai/juni). Dessverre er det ingen jeg kjenner som kan bli med. Så jeg håper jeg kan bli kjent med en som ønsker det samme, som bor i Oslo-området. Jeg er rolig og glad, har varierte interesser, som café, kino, konsert, dans, utstillinger, uteliv, naturopplevelser, dyr, lesing osv. Er singel og har ikke barn. Det er ikke så lett å bli kjent med noen nye på en naturlig måte så raskt, så håper det er noen som leser her som kjenner seg igjen og får lyst å svare. Og da tenker jeg at man først møtes og blir litt kjent, før man finner ut om man har lyst å dra på ferie sammen. PS: Har også prøvd Reisevenn.no, men det var ikke så mye aktivitet/respons på den siden dessverre. Endret 12. mars 2014 av BluebeIl
Gjest BluebeIl Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 (endret) . Endret 12. mars 2014 av BluebeIl
happiest Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Har du prøvd aktivitetsvenner.no? Har ikke erfaringer med siden selv, men kom plutselig over den en gang
Gjest BluebeIl Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Har du prøvd aktivitetsvenner.no? Har ikke erfaringer med siden selv, men kom plutselig over den en gang Takk for tips, men jeg har allerede profil på den siden. Tenkte det var verd å lage et innlegg på KG, ettersom det er mange lesere her, men det var visst ikke særlig interesse for det... Synes det er litt rart i grunn. Jeg har hørt om forskjellige mennesker som har dratt alene på ferie fordi de ikke har noen å dra med. Det må da være mye bedre å heller bli kjent med noen likesinnede i samme situasjon og dra sammen, tenker jeg.
skruf Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Synd jeg ikke bor i Oslo-området, hvis ikke ville jeg gjerne blitt med!
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Det hørtes kjempekoselig ut. - og så bor desverre ikke jeg heller i Oslo-området...
Gjest BluebeIl Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Synd jeg ikke bor i Oslo-området, hvis ikke ville jeg gjerne blitt med! Det hørtes kjempekoselig ut. - og så bor desverre ikke jeg heller i Oslo-området... Så hyggelig da. Ja, KG-leserne er nok spredt over hele landet, så ikke så enkelt da...
Gjest BluebeIl Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 PS: Det med alder er ikke så viktig, jeg tok bare sånn omtrent. Du kan like gjerne være f.eks. 32 år. (Men jeg får ikke endret overskriften etterpå.) Selv er jeg 40 år, men ganske "ung" for alderen.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Det er virkelig helt fantastisk å reise alene så anbefaler deg å prøve det Anonymous poster hash: 733c7...20d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Du er hjertelig velkommen til å bli med meg til Alanya i Tyrkia. Tenker å reise en uke 04.mai Jeg er en jente, singel og 30 år - jeg har flere venner på din alder så tror vi skal komme godt overens. Er på ingen måte ute etter en partyferie Jeg kan tenke meg å samle sammen flere reisende, så får man utvidet horisonten litt samtidig som det blir en fin tur Så langt er det et par andre kvinner som også ønsker å være med, de er også kontakter fra nettet som søker reisevenner Kunne du tenke deg å bli bedre kjent/eventuelt å være med på turen kan du gjerne kontakte meg på: [email protected] Anonymous poster hash: 40430...d76
Gjest BluebeIl Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Du er hjertelig velkommen til å bli med meg til Alanya i Tyrkia. Tenker å reise en uke 04.mai Anonymous poster hash: 40430...d76 Takk for invitasjon, men jeg får ikke tatt ferie før i slutten av mai. Håper dere får en fin tur.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #14 Skrevet 23. mars 2014 Koselig, men bor heller ikke i Oslo. Paris turen er booket, reiser alene, og gkleder meg stort Hiv deg utpå du også, reise alene er fint det også Anonymous poster hash: be8a3...10d
Roadrunner Skrevet 23. mars 2014 #15 Skrevet 23. mars 2014 Var en uke alene på tur nå, gikk heldigvis veldig fint. Ikke Oslo-traktene her heller, ellers veldig fint tiltak!
Catlin Skrevet 23. mars 2014 #16 Skrevet 23. mars 2014 Blir for tidlig for meg å reise. Med unger på omtrent full tid, er jeg avhengig av å reise i skoleferier. Har ikke mulighet til å få pass til ungene når det er skole
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå