Gå til innhold

Reisevenninne 35+ søkes

Fremhevede innlegg

Gjest BluebeIl
Skrevet (endret)

Jeg er en kvinne som gjerne vil reise på en ukes strand- og storbyferie i Sør-Europa denne forsommeren (i mai/juni). Dessverre er det ingen jeg kjenner som kan bli med. Så jeg håper jeg kan bli kjent med en som ønsker det samme, som bor i Oslo-området. Jeg er rolig og glad, har varierte interesser, som café, kino, konsert, dans, utstillinger, uteliv, naturopplevelser, dyr, lesing osv. Er singel og har ikke barn.

Det er ikke så lett å bli kjent med noen nye på en naturlig måte så raskt, så håper det er noen som leser her som kjenner seg igjen og får lyst å svare. Og da tenker jeg at man først møtes og blir litt kjent, før man finner ut om man har lyst å dra på ferie sammen. :)

PS: Har også prøvd Reisevenn.no, men det var ikke så mye aktivitet/respons på den siden dessverre.

Endret av BluebeIl
Videoannonse
Annonse
Gjest BluebeIl
Skrevet (endret)

.

Endret av BluebeIl
Skrevet

Har du prøvd aktivitetsvenner.no?

Har ikke erfaringer med siden selv, men kom plutselig over den en gang :)

Gjest BluebeIl
Skrevet

Har du prøvd aktivitetsvenner.no?

Har ikke erfaringer med siden selv, men kom plutselig over den en gang :)

Takk for tips, men jeg har allerede profil på den siden.

Tenkte det var verd å lage et innlegg på KG, ettersom det er mange lesere her, men det var visst ikke særlig interesse for det... :sjenert:

Synes det er litt rart i grunn. Jeg har hørt om forskjellige mennesker som har dratt alene på ferie fordi de ikke har noen å dra med. Det må da være mye bedre å heller bli kjent med noen likesinnede i samme situasjon og dra sammen, tenker jeg. :)

Skrevet

Synd jeg ikke bor i Oslo-området, hvis ikke ville jeg gjerne blitt med!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det hørtes kjempekoselig ut.

- og så bor desverre ikke jeg heller i Oslo-området...

Gjest BluebeIl
Skrevet

Synd jeg ikke bor i Oslo-området, hvis ikke ville jeg gjerne blitt med!

Det hørtes kjempekoselig ut.

- og så bor desverre ikke jeg heller i Oslo-området...

Så hyggelig da. :) Ja, KG-leserne er nok spredt over hele landet, så ikke så enkelt da...

Gjest BluebeIl
Skrevet

PS: Det med alder er ikke så viktig, jeg tok bare sånn omtrent. Du kan like gjerne være f.eks. 32 år. :) (Men jeg får ikke endret overskriften etterpå.)

Selv er jeg 40 år, men ganske "ung" for alderen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er virkelig helt fantastisk å reise alene så anbefaler deg å prøve det :)

Anonymous poster hash: 733c7...20d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er hjertelig velkommen til å bli med meg til Alanya i Tyrkia. Tenker å reise en uke 04.mai :)

Jeg er en jente, singel og 30 år - jeg har flere venner på din alder så tror vi skal komme godt overens. Er på ingen måte ute etter en partyferie :)

Jeg kan tenke meg å samle sammen flere reisende, så får man utvidet horisonten litt samtidig som det blir en fin tur :) Så langt er det et par andre kvinner som også ønsker å være med, de er også kontakter fra nettet som søker reisevenner :)

Kunne du tenke deg å bli bedre kjent/eventuelt å være med på turen kan du gjerne kontakte meg på:

[email protected]

Anonymous poster hash: 40430...d76
Gjest BluebeIl
Skrevet

Du er hjertelig velkommen til å bli med meg til Alanya i Tyrkia. Tenker å reise en uke 04.mai :)

Anonymous poster hash: 40430...d76

Takk for invitasjon, men jeg får ikke tatt ferie før i slutten av mai.

Håper dere får en fin tur. :)

AnonymBruker
Skrevet

Koselig, men bor heller ikke i Oslo. Paris turen er booket, reiser alene, og gkleder meg stort :)

Hiv deg utpå du også, reise alene er fint det også :)

Anonymous poster hash: be8a3...10d
Skrevet

Var en uke alene på tur nå, gikk heldigvis veldig fint. Ikke Oslo-traktene her heller, ellers veldig fint tiltak!

Skrevet

Blir for tidlig for meg å reise. Med unger på omtrent full tid, er jeg avhengig av å reise i skoleferier. Har ikke mulighet til å få pass til ungene når det er skole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...