Catlin Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Skal til legoland med barn i barneskolen. Hva er ditt beste legoland-tips?
Gjest Ingaborga Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Ikke dra i den travleste tiden - da er det timelange køer Red: bokstavelig talt. Tror jeg sto i kø i 45 min for å ta en bergogdalbane, og det var ikke den som hadde lengst kø engang Endret 12. mars 2014 av Ingaborga
Catlin Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2014 Billetter er i boks - og drar ikke i en travel periode. Har vært flere ganger med ungene i bl.a disneyland paris, så køer er vi vant til. Mitt beste tips i den typen parker, må være å ha noe å gjøre mens man står i kø. Vi leker bokstavleker, stein-saks-papir, andre ordleker etc mens vi står i kø
lille..trille Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Dra til parken tidlig om morgenen, og gå bakerst i parken med en gang. Ikke bruk tid på å se på alle legobyene som står rundt inngangen. Gå bak mens folk ser på disse byene, og så jobber dere dere mot inngangen/utgangen igjen. Den taktikken syns jeg fungerer veldig fint. 1
Catlin Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2014 Bakerst i parken er notert. Bra tips!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå