Gå til innhold

Biff og Blowjob-dagen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, feirer ikke valentines, så blir ikke noe b&b dag heller. Like dumt begge deler.

Gjest Andrea93
Skrevet (endret)

Gjør nok ikke noe ekstra ut av dagen. BJs får han hver dag uansett, og biff er rett og slett for dyrt for to studenter :P Sparer biffen til bursdagen hans om en måned.

Edit: Gjør forøvrig ikke noe ekstra ut av Valentines heller, som i mine øyne er årets tåpeligste dag.

Endret av Andrea93
AnonymBruker
Skrevet

Høres bare ekkelt ut hele greia.

Anonymous poster hash: f6274...c06
  • Liker 1
Skrevet

Vi har kjøpt billigbiff på Kiwi. Helgetilbudgreia. God unnskyldning for to fattige studenter, vi må spise biff fordi det er biff & bj dag. Jeg eeeeelsker biff!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ha bursdagen min for meg selv ;) Men kanskje dagen før eller etter? Vi gav forresten hverandre en liten oppmerksomhet på Valentinsdagen. Det er ikke bare kvinner som liker sjokolade og blomster, nemlig. ;) Så hvis likt skal være likt, må det evt bli biff og 69 :P

Anonymous poster hash: ca295...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Niks, feirer ikke valentines, så blir ikke noe b&b dag heller. Like dumt begge deler.

Unnskyld?! Valentines er opprinnelig ikke en dag for par en gang, det er ment for single beundrere til å være en "valentine" for en jente man liker. DET er dumt ja, for dette tradisonen ble kun innført at av grådige kapitalister som ser sitt snitt i å tjene store summer på uvitende nikkedokker.

Biff & Blowjob-dagen stammer fra etterkrigstidens harde kår da det var dårlig økonimi i Europa. Engelskmennene startet denne tradisjonen da man skulle kose seg med biff og bernaisesaus en sjelden gang i blant (ca. én gang i året), men ofte var det ikke nok bernaisesaus til hele familien. Som et kompromiss droppet kona sausen slik at mannen og barna skulle få sin del, men til gjengjeld fikk hun suge mannen til han kom i munnen hennes. Og på den måten var de begge veldig fornøyde etterpå.

Fint om du setter deg LITT inn i historien før du dømmer og sammenlikner denne dagen med Valentines. Vi har god råd i 2014, men ikke tro at det alltid har vært slik.

-Dag

Anonymous poster hash: 7d0f6...dec

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld?! Valentines er opprinnelig ikke en dag for par en gang, det er ment for single beundrere til å være en "valentine" for en jente man liker. DET er dumt ja, for dette tradisonen ble kun innført at av grådige kapitalister som ser sitt snitt i å tjene store summer på uvitende nikkedokker.

Biff & Blowjob-dagen stammer fra etterkrigstidens harde kår da det var dårlig økonimi i Europa. Engelskmennene startet denne tradisjonen da man skulle kose seg med biff og bernaisesaus en sjelden gang i blant (ca. én gang i året), men ofte var det ikke nok bernaisesaus til hele familien. Som et kompromiss droppet kona sausen slik at mannen og barna skulle få sin del, men til gjengjeld fikk hun suge mannen til han kom i munnen hennes. Og på den måten var de begge veldig fornøyde etterpå.

Fint om du setter deg LITT inn i historien før du dømmer og sammenlikner denne dagen med Valentines. Vi har god råd i 2014, men ikke tro at det alltid har vært slik.

-Dag

Og ellers har du det bra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

7d0f6...dec

Bittersmakende væske med snørrkonsistens høres for meg ut som en dårlig erstatning for god saus til god mat. Ikke virker det som at mannen måtte ofre noe heller, bortsett fra at sæden faller på steingrunn. Hun må suge og får ikke saus til maten. Han får saus til maten og en avslappende avsuging. Mulig det er jeg som bare er et barn av min tid, men hvor er kompromisset?

Og jada, jeg vet at kvinner ikke smaker sjokolade akkurat, jeg vet hvordan jeg smaker. Nettopp derfor hadde jeg aldri fremstilt mine kjønnssafter som et alternativ til en kulinarisk opplevelse ... "Beklager kjære, jeg har ikke råd til saus til oss begge. Men du kan få slikke meg senere i kveld, høres ikke det bra ut?" Jeg vet nå ikke helt ...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og ellers har du det bra?

Strålende, men det blir nok enda bedre om et par dager.

-Dag

AnonymBruker
Skrevet

(Tekst)

Kan føye til at for dem som elsker å svelge, er det jo ikke noe problem. Jeg mener ikke å snakke for alle, selv om jeg uansett ikke ser hvor kompromisset er hen i denne saken, med mindre mennene ikke likte å bli sugd på den tiden. For meg som ikke er komfortabel med det enda, hadde det føltes som straff og ikke kompromiss. Da hadde det vært mer kompromiss at jeg ble slikket som takk for at jeg stod over sausen til biffen.

AnonymBruker
Skrevet

-Dag

var vel strengt tatt ikke en sammenligning i den forstand. og jeg er enig i at de dagene er idiotiske å feire uansett bakgrunnshistorie de måtte ha

Anonymous poster hash: b6eb6...ced

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer for å innføre knekkebrød og bukkake dagen. Kona må spise ei pakke med knekkebrød, og skylle ned med sperm fra en haug med villige mannfolk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal på middag, vin og show med ei venninne, så kommer vel hjem med god stemning til mannen!! blir ikke biff på meg da, jeg skal ha peking-and! Hehe. Han er kokk, så han får fikse biffen sjæl ;)

AnonymBruker
Skrevet

Alltid lurt på om de der faktisk funker o_o

Du får si ifra om den gjør det xD

Jeg syns de funker :) Til en viss grad, så klart, du klarer ikke gjennomføre en gastroskopi med bare den, for å si det sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...