Gå til innhold

Blødning under samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har fått påvist ektopi på livmorhalsen, og var tidligere i dag inne hos gynekolog for behandling av dette(altså, brenne bort det overflødige vevet som ligget uttpå livmorhalsen). Grunnen til at jeg gjorde dette var blødning under samleie. Eneste problemet mitt med dette var den dårlige informasjonen jeg fikk presset ut av gynekologen i både for- og etterkant av inngrepet.

Så, mitt spørsmål til dere flotte personer der ute er følgende; er det noen av dere der ute som har erfaring med dette og litt informasjon/egen historie å komme med? Eneste jeg fikk vite var at jeg ikke skulle bruke tampong/ha sex i løpet av de første to ukene, og om jeg fikk feber måtte jeg kontakte lege. Det er ikke spesielt mye.. Er så redd det skal gå tilbake til det samme med en gang. Er jo ikke det værste problemet å måtte leve med, men gud så plagsomt(og tidevis flaut)!

Håper noen av dere kan fortelle meg litt mer om det. Har googlet, men fant relativt lite om for eksempel sjangsene for at det skulle komme tilbake/sjangser for infeksjoner o.l i det store og hele! Enten det, eller så er jeg bare dårlig å google :blush:

Anonymous poster hash: 937c7...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...