Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå høres jeg sikkert ut som den sjalu og misunnelige fyren.

Men jeg blir deppa av kompisen min.. Han er blitt så populær, fordi han gjør så mye ut av seg, er morsom og gjøgler mye. Han prater lett med alle.. Han har riktignok ikke hatt kjæreste noengang, og jentene ser kanskje ikke på han som et kjæresteemne.

Jeg er mer sjenert, og greier sjelden å konversere med folk jeg ikke kjenner godt. Hvis jeg prøvde å gjøre morsomme ting, ville folk sikkert sett på meg med seriøse øyne.. Jeg har ikke den "morsom" quality`en, føler jeg. Jeg har et anstrengt forhold til sosialisering, og tør ikke drite meg ut eller gjøre noe ut av meg. Har altfor mange psykiske sperrer. Nytter ikke å slå seg ut på fylla engang..

Han har masse venner, jeg har bare han.

Dere skjønner sikkert at jeg og han er en dårlig venne-match.

Spørsmålet er om jeg skal kutte vennskapet sakte men sikkert, siden han tapper meg for energi..

Anonymous poster hash: a73bb...07d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare en av mange tråder om misunnelige venner...

Anonymous poster hash: a7500...428
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du å være som ham? Hva er målet med det? Folk liker forskjellige ting, forskjellige personer... Finn trygghet i deg selv, og vær stolt av at du er en rolig person. Når du kan slå deg til ro med det, kan alt skje ;-)

Anonymous poster hash: a7500...428
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å fortelle ham hvordan du føler det da? Vet å snakke om følelser ikke er kjent for å være en gutte-greie, men kanskje han klarer å dra deg med i abligøyene i større grad?:) Jeg er jente da, men en kompis gjorde det for meg og har aldri hatt det så morsomt :fnise: En god venn vill alltid støtte deg:)

Anonymous poster hash: 7bce8...3b5
  • Liker 3
Gjest Mankiw
Skrevet

Spørsmålet er om jeg skal kutte vennskapet sakte men sikkert, siden han tapper meg for energi..

Anonymous poster hash: a73bb...07d

Nei, du må skaffe deg flere venner, gjerne bruk kompisen din som inngangsport og få venner gjennom han.

Prøv også å få venner gjennom aktiviteter(jobb, hobby, frivillig arbeid, osv), å gjøre ting sammen gjør det lettere å sosialisere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...