Gå til innhold

HQHair.com


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cuddly

Det har jeg :P

HQ skriver ikke verdi utenpå pakka, så det er ganske stor sjans for at den blir stoppet.

Jeg har bestilt ca 4 ganger, 1 stoppet.

Da faxet jeg ordrebekreftelse, og de videresendte pakken (var på under 200nok).

Ellers er det greit å handle der, pakken kommer fort dersom den ikke stoppes i tolla.

Jeg kommer til å handle der mer, når jeg går tom for det jeg bruker av Mario Badescu og KMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det billigere å bestille derifra enn å kjøpe produktene hos frisører i Norge? Er vel ikke så mye vits i å bestille fra utlandet dersom det blir mange ekstra omkostninger pga frakt, tollavgift osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Blir jo stort sett billigere, hvis du ikke betaler toll etc. Men det er jo en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle.

Mario Badescu er ikke å få kjøpt i Norge, derfor bestiller jeg på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odense

Litt teit spm her :oops: , men de er pund du betaler med ikke sant? Har du peiling på hvor mye et pund blir i norske kroner nå? Fann noen Redken produkter som jeg sikler over... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du skal gange med ca 12,2 . Har bestilt derfra 4 ganger ikke blitt stoppet. kjøpte Sebastian produkter for 950 kr.. he he

Veldig snare med å sende ca 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odense
Du skal gange med ca 12,2 . Har bestilt derfra 4 ganger ikke blitt stoppet. kjøpte Sebastian produkter for     950 kr.. he he  

Veldig snare med å sende  ca 2 dager.

wow! da får jeg en Redken shampoo til 100 kr!! de er jo nesten litt mistenkelig billi! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odense

Har kjøpt redken shampo, balsam og hårkur for 445 kr ink. porto. Synst det var utrolig billi! koster snart 300 bare for shampoen her i norge :o ! er spent på når tid pakken kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Lurt, My :wink: Jeg kalkulerer alltid inn frakten når jeg beregner prisen; ofte blir det ikke så fristende å bestille vilt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
Lurt' date=' My :wink: Jeg kalkulerer alltid inn frakten når jeg beregner prisen; ofte blir det ikke så fristende å bestille vilt da.[/quote']

Nemlig! Jeg gjør det samme, det er jo det som er den faktiske prisen.

Men er lett å friste da; de hadde fri frakt på OPI neglelakk - og My måtte selvsagt bestille :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...