Gjest Xavia Skrevet 1. juni 2004 #1 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det noen som har erfaringer med å bestille fra HQHair.com? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 1. juni 2004 #2 Del Skrevet 1. juni 2004 Det har jeg HQ skriver ikke verdi utenpå pakka, så det er ganske stor sjans for at den blir stoppet. Jeg har bestilt ca 4 ganger, 1 stoppet. Da faxet jeg ordrebekreftelse, og de videresendte pakken (var på under 200nok). Ellers er det greit å handle der, pakken kommer fort dersom den ikke stoppes i tolla. Jeg kommer til å handle der mer, når jeg går tom for det jeg bruker av Mario Badescu og KMS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 1. juni 2004 #3 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det billigere å bestille derifra enn å kjøpe produktene hos frisører i Norge? Er vel ikke så mye vits i å bestille fra utlandet dersom det blir mange ekstra omkostninger pga frakt, tollavgift osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 1. juni 2004 #4 Del Skrevet 1. juni 2004 Blir jo stort sett billigere, hvis du ikke betaler toll etc. Men det er jo en vurderingssak i hvert enkelt tilfelle. Mario Badescu er ikke å få kjøpt i Norge, derfor bestiller jeg på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 1. juni 2004 #5 Del Skrevet 1. juni 2004 Litt teit spm her :oops: , men de er pund du betaler med ikke sant? Har du peiling på hvor mye et pund blir i norske kroner nå? Fann noen Redken produkter som jeg sikler over... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #6 Del Skrevet 1. juni 2004 Du skal gange med ca 12,2 . Har bestilt derfra 4 ganger ikke blitt stoppet. kjøpte Sebastian produkter for 950 kr.. he he Veldig snare med å sende ca 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 1. juni 2004 #7 Del Skrevet 1. juni 2004 Du skal gange med ca 12,2 . Har bestilt derfra 4 ganger ikke blitt stoppet. kjøpte Sebastian produkter for 950 kr.. he he Veldig snare med å sende ca 2 dager. wow! da får jeg en Redken shampoo til 100 kr!! de er jo nesten litt mistenkelig billi! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 1. juni 2004 #8 Del Skrevet 1. juni 2004 Har kjøpt redken shampo, balsam og hårkur for 445 kr ink. porto. Synst det var utrolig billi! koster snart 300 bare for shampoen her i norge :o ! er spent på når tid pakken kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #9 Del Skrevet 1. juni 2004 300 ml Redken shampoo koster 85 kr på lookfantastic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 2. juni 2004 #10 Del Skrevet 2. juni 2004 300 ml Redken shampoo koster 85 kr på lookfantastic. + frakt = 135nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #11 Del Skrevet 2. juni 2004 Lurt, My Jeg kalkulerer alltid inn frakten når jeg beregner prisen; ofte blir det ikke så fristende å bestille vilt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 2. juni 2004 #12 Del Skrevet 2. juni 2004 Lurt' date=' My Jeg kalkulerer alltid inn frakten når jeg beregner prisen; ofte blir det ikke så fristende å bestille vilt da.[/quote'] Nemlig! Jeg gjør det samme, det er jo det som er den faktiske prisen. Men er lett å friste da; de hadde fri frakt på OPI neglelakk - og My måtte selvsagt bestille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå