Gå til innhold

Hva syntes jentene?

Fremhevede innlegg

Gjest meonly
Skrevet

Hva syntes jentene her inne om at guttene/mennene deres tenner på tanken om at dere har sex med noen andre. (Såkalt cuckold :)) Om det er gutter eller jenter spiller ikke så stor rolle :) Men kanskje spesielt med andre gutter.

Jeg tenner personlig veldig på at samboeren min har sex med andre enn meg, har bare skjedd noen få ganger da og det er lenge siden, men hun har alltid muligheten til det om fristelsen skulle være der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det bare er rart og kunne ikke vært sammen med en som vil ha sex med andre. Da ser jeg ikke poenget med å være sammen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det bare er rart og kunne ikke vært sammen med en som vil ha sex med andre. Da ser jeg ikke poenget med å være sammen.

Det var heller ikke det han foreslo. Han ønsker å se dama si ha sex med andre.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm..... Jeg vet ærlig talt ikke, jeg er redd jeg ville følt jeg var utro selv om jeg fikk lov. Og jeg hadde nektet å godta andre veien (gi han lov til å ha seg med andre) så da hadde det vel ikke vært så greit...

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes jentene her inne om at guttene/mennene deres tenner på tanken om at dere har sex med noen andre. (Såkalt cuckold :)) Om det er gutter eller jenter spiller ikke så stor rolle :)

Jeg syntes det samme før som jeg synes nå.

Nemlig at jeg ikke hadde likt det om han hadde tent på tanken.

Anonymous poster hash: f4449...d0c

• Liker 3
Skrevet

Hmmm..... Jeg vet ærlig talt ikke, jeg er redd jeg ville følt jeg var utro selv om jeg fikk lov. Og jeg hadde nektet å godta andre veien (gi han lov til å ha seg med andre) så da hadde det vel ikke vært så greit...

Hvis du vet med deg selv at du absolutt aldri hadde tillat han å gjøre dette, men ikke like skråsikker på at å innfri hans ønske er like uaktuelt, så er det faktisk noe for deg.

Det handler bare om å bli komfortabel med det å godta at hans godkjenning ikke gjør deg utro.

Skrevet (endret)

Hvis du vet med deg selv at du absolutt aldri hadde tillat han å gjøre dette, men ikke like skråsikker på at å innfri hans ønske er like uaktuelt, så er det faktisk noe for deg.

Det handler bare om å bli komfortabel med det å godta at hans godkjenning ikke gjør deg utro.

Hmm... Jeg vet jeg aldri ville tillatt han å ha seg med andre, men tanken på å ha sex med en annen mann selv... Tja. Veldig dobbeltmoral da.....

(Men nå vet jeg at han ikke vil at jeg skal ha sex med andre da, så.....)

Endret av Frisørdama
Skrevet

Hmm... Jeg vet jeg aldri ville tillatt han å ha seg med andre, men tanken på å ha sex med en annen mann selv... Tja. Veldig dobbeltmoral da.....

Dobbeltmoral eller ikke. Det er to noe dere begge eventuelt tenner på. Du på å ha sex med en annen, han på å vite at du har det. At han ikke blir tillatt det samme endrer ikke på det faktum at han tenner på at du kan gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Dobbeltmoral eller ikke. Det er to noe dere begge eventuelt tenner på. Du på å ha sex med en annen, han på å vite at du har det. At han ikke blir tillatt det samme endrer ikke på det faktum at han tenner på at du kan gjøre det.

Dette forsto jeg ikke.

Skrevet

Dette forsto jeg ikke.

Virkelig....?

At han ikke får ligge med andre, endrer ikke på at han tenner på at hun kan gjøre det. Hvis han først tenner på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt overlykkelig! Dette er tanker jeg selv har hatt i alle år, men aldri tord å dele med noen av mine tidligere kjærester, fordi jeg vet det er tabu og det er et ekstremt fåtall av befolkningen som har samme sexfantasi som meg.

Anonymous poster hash: a0229...bf8
Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, synes tanken på å røre en annen enn mannen min er utrolig ekkel.

Skrevet

Men det ville ikke betydd at han ville fått ligge med andre.

Skrevet

Nei, jeg tror faktisk jeg ville synes det var leit at han ville dele meg med andre.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror faktisk jeg ville synes det var leit at han ville dele meg med andre.

... det også!

AnonymBruker
Skrevet

Det er det jeg også tenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...