AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg er mann, 175 cm høy, 65 kilo tung. Altså en BMI på 21, som er helt normalt. Jeg kontrollerer vekta hele tida, og småsulter meg litt i ukene. I helga spiser jeg mye mer enn normalt, og går opp 2 kilo. Så fra mandag til fredag handler alt om å gå ned disse 2 kiloene igjen, og helst litt til, slik at jeg går nedover i vekt for hver helg. Noen ganger "sprekker" jeg i ukedagene, og unner meg en pizza og brus eller noe annet. Da blir jeg litt overgitt over meg selv. Jeg vet jeg er normalvektig, men det er dette med magen min som irriterer meg. Jeg vil ha den bort! Hvordan kan jeg best greie dette? Sliter med å kutte junk-food og øl + godis i helgene. La oss si at diett 1 og diett 2 inneholder like mange kalorier. Diett 1 består av sunne kornprodukter, grovt brød, salat og frukt. Diett 2 består av mye sukker og forte karbohydrater. Hvor mye vil disse 2 diettene ha å si for magefettet? Og husk at diett 1 og 2 skal være like mange kalorier! Jeg vil langtifra si at jeg er i nærheten av noen spiseforstyrrelse, da jeg aldri kutter ut mat bare pga vekta. Men i overkant opptatt av vekta, det er jeg. Jeg trener ca 3 dager i uka, men da bare kondisjon, aldri styrke. Er det umulig å få flat mage ved å trene slik? Er jeg nødt til å trene styrke? Anonymous poster hash: efd48...4a2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Synes ikke du burde bekymre deg så mye over vekta jeg. Du bør i alle fall ikke strebe etter en flat mage, for idealet til menn ligger ikke på å være tynnest mulig med flatest mage og lavest tall på vekta :-) Spis jevnt i løpet av hele uka, ikke for mye, ikke for lite, så slipper du dårlig samvittighet i helgene! Anonymous poster hash: 33690...e35
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Du burde fokusere på styrketrening. Da vil du øke i muskelmasse, og fettmassen din vil se mindre ut. (Du vil i totalen se bedre ut). Spis proteinrik mat og tren styrketrening. Anonymous poster hash: 89fc5...877 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Diett 1 er mye bedre for å få bort fett på magen.Anonymous poster hash: d9e2c...6f7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå