Gå til innhold

Røyking ved bordet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Men er det røykerene her inne som gjerne vil at det skal røykes ved bordet eller er det ikke-røykerene som synes det er greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler ikke røyking ved bordet. Det vil garantert være mange fler en den ene gjesten som vil sette stor pris på det.

Jeg synes faktisk at de som utsetter andre for en plage skal ta hensyn, det er vanskelig motsatt. Ikkerøkerne kan faktisk ikke velge å ikke puste. Alternativet er jo at ikkerøkerne går ut. Kanskje de skal spise ute.

Skrevet

Skal jeg si min ærlige mening synes jeg røyking ved bordene er en uting :evil: Jeg klarer heller ikke å fatte at man må ta seg et drag før middagen er over! Røykepauser lager bare kaos i middagen, og det kan hende den glir ut - ialle fall mister man stemningen og rytmen :(

Som tidliere nevnt er jeg ikke-røyker, men har ingen problemer med at folk koser seg med en røyk eller to selvom det betyr at jeg blir helt tett. På bryllupsdagen min derimot ønsker jeg ikke å bli sjuk, så alle røykerene må nok ta hensyn og røyke ute. Dette føler jeg ikke som problematisk da de fleste røykerene jeg kjenner tar hensyn uten å bli spurt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...