Gjest skravle Skrevet 16. april 2014 #141 Del Skrevet 16. april 2014 Arabella. Hun virker sexy og grei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 16. april 2014 #142 Del Skrevet 16. april 2014 Date med hygge og kos? Hva er galt med litt lett lugging, kyssing på nakken, og deretter vill, primal og utemmet puling? Ungdommer nå til dags og det evindelige maset om koz, klemz og hygge..........zzzzzzzzzzzz. Jeg tar A2M med Åffornoe mandag til fredag, helgene har jeg fri! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #143 Del Skrevet 16. april 2014 Date med hygge og kos? Hva er galt med litt lett lugging, kyssing på nakken, og deretter vill, primal og utemmet puling? Ungdommer nå til dags og det evindelige maset om koz, klemz og hygge..........zzzzzzzzzzzz. Jeg tar A2M med Åffornoe mandag til fredag, helgene har jeg fri! Forøvrig for å gå tilbake til trådens emne, så er du min person Anonymous poster hash: ec1df...523 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 16. april 2014 #144 Del Skrevet 16. april 2014 Forøvrig for å gå tilbake til trådens emne, så er du min person Anonymous poster hash: ec1df...523 Pøh....jeg er min egen person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 16. april 2014 #145 Del Skrevet 16. april 2014 Veet :D hvis jeg står frem, lover du å gå på date med meg da? Anonymous poster hash: 6c5da...261 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #146 Del Skrevet 16. april 2014 Pøh....jeg er min egen person Det er en av grunnene til at jeg liker deg Anonymous poster hash: ec1df...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 16. april 2014 #147 Del Skrevet 16. april 2014 Date med hygge og kos? Hva er galt med litt lett lugging, kyssing på nakken, og deretter vill, primal og utemmet puling? Ungdommer nå til dags og det evindelige maset om koz, klemz og hygge..........zzzzzzzzzzzz. Jeg tar A2M med Åffornoe mandag til fredag, helgene har jeg fri! My man 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. april 2014 #148 Del Skrevet 16. april 2014 Å disse andre tjener ingen, - ikke er det vel noen datemaker heller vil jeg tro La meg snu på flisa: Jeg kan sikkert presse inn en ledig plass på en hektisk kalender... så om det finnes en kar i midt 40 -> midt 50 årene som kan tenke seg å date en 'gammel kjerring' så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. april 2014 #149 Del Skrevet 16. april 2014 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette. Spørsmål om moderering kan tas på pm eller ris og ros. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 17. april 2014 #150 Del Skrevet 17. april 2014 Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 17. april 2014 #151 Del Skrevet 17. april 2014 Det er en av grunnene til at jeg liker deg Anonymous poster hash: ec1df...523 Og du har enda ikke hørt meg plystre "Hey Jude" eller sett meg koke spaghetti..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #152 Del Skrevet 17. april 2014 Han som slettet seg for lenge siden? Er det noe å skryte av da Anonymous poster hash: 99e9a...44e Det er jeg også veeeldig nysgjerrig på!! Er han like god i senga som han har skrytt på seg? Anonymous poster hash: 70ff7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. april 2014 #153 Del Skrevet 17. april 2014 Det er jeg også veeeldig nysgjerrig på!! Er han like god i senga som han har skrytt på seg? Anonymous poster hash: 70ff7...5df Det skulle du vel likt å vite, tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #154 Del Skrevet 17. april 2014 Og du har enda ikke hørt meg plystre "Hey Jude" eller sett meg koke spaghetti..... Ville du blitt med hjem til meg for litt spaghettikoking etterfulgt av hemningsløs elskov? Hvor gammel er du? Hvor bor du? Hvor mange føflekker har du? Kan du slå hjul?? Ta kontakt Anonymous poster hash: 6f0b4...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #155 Del Skrevet 17. april 2014 Det er jeg også veeeldig nysgjerrig på!! Er han like god i senga som han har skrytt på seg? Anonymous poster hash: 70ff7...5df Jeg er ikke nysgjerrig. Jeg syns det er på tryne å sladre om en tilfeldig dude som ikke har vært her på lenge. Who cares liksom? Anonymous poster hash: 99e9a...44e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Blue Skrevet 17. april 2014 #156 Del Skrevet 17. april 2014 Har ikke vært her så lenge, men om jeg i det hele tatt kan tenne skikkelig på noen kun utfra inntrykket jeg får her inne- det vet jeg foreløpig ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #157 Del Skrevet 18. april 2014 Jeg er ikke nysgjerrig. Jeg syns det er på tryne å sladre om en tilfeldig dude som ikke har vært her på lenge. Who cares liksom?Anonymous poster hash: 99e9a...44e Joda, han er jo en tilfeldig dude. Men det hadde jo vært interessant å vite om han virkelig levde opp til alle de gode egenskapene han har sagt at han har. Har alltid vært litt fascinert av Katten. Anonymous poster hash: 70ff7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #158 Del Skrevet 18. april 2014 Joda, han er jo en tilfeldig dude. Men det hadde jo vært interessant å vite om han virkelig levde opp til alle de gode egenskapene han har sagt at han har. Har alltid vært litt fascinert av Katten. Anonymous poster hash: 70ff7...5df Hvis jeg ikke tar feil så er Katten her fortsatt.. Under nytt nick. Gammel vane er vond å vende. Anonymous poster hash: 82ed6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #159 Del Skrevet 18. april 2014 Hvis jeg ikke tar feil så er Katten her fortsatt.. Under nytt nick. Gammel vane er vond å vende. Anonymous poster hash: 82ed6...cbb Du tar nok feil, desverre. Sist jeg sjekket hadde han ikke vært inne på forumet siden før jul. Og han er god i senga. Anonymous poster hash: cad06...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HomerS Skrevet 18. april 2014 #160 Del Skrevet 18. april 2014 Eneste realistiske alternativet for meg er vel HomerS.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå