Gå til innhold

Hvilke person her inne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Haha hæ? Årh, nå er jeg så smigret atte hjelp! :)

Hehe...

Han ække den eneste beundreren du har Pompom :hug: .

Tenner litt selv på meningene dine....Har lest litt rundt og du virker oppegående i hode. Bare synd du ikke er så glad i "sutting" i sprekken :fnise: .

Jeg liker damer som har bein i nesa. Skulle gjerne hatt en "bare sove sammen" natt med deg for så å tatt deg med ut på en flott middag....og....ja.... resten kan du tenke deg selv :vin::danse: .

Du er skrekkelig pen i mitt hode iallefall. Da ville du vært det om jeg så deg "in real life" også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i det som står over, innbiller meg at Pompom er voldsomt sexy. :)

Anonymous poster hash: 0ac07...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nå ikke det men :lol: Men tusen takk for troa, Hottrio!

Ingen årsak!

Jeg tror du er fin og lekker, og du kan sikkert å kle deg fint også. Og så er du sikkert veldig åpensinnet og grei! Du tåler at ikke alle er helt A4. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Enig i det som står over, innbiller meg at Pompom er voldsomt sexy. :)

Anonymous poster hash: 0ac07...764

Hu MÅ bare være digg hu hehehe.

Rart hvordan det å lese en dames tanker og synsinger kan gi en stakkars mann et smårosa hjerte :fnise: .

Jeg tenner vanligvis mer på det som er oppi hode på damene enn fysikken deres. Damekropp, nesten uansett form er bare håpløst dritdeilig!

En reflektert og humoristisk dame er fullstendig innertier!!! Om puppa er bittesmå eller beina er for korte....spiller ikke noen rolle for min del. Har hun de to egenskapene der så kan hun få gjøre AKKURAT hva pokker hun vil med meg :vin::danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Han ække den eneste beundreren du har Pompom :hug: .

Tenner litt selv på meningene dine....Har lest litt rundt og du virker oppegående i hode. Bare synd du ikke er så glad i "sutting" i sprekken :fnise: .

Jeg liker damer som har bein i nesa. Skulle gjerne hatt en "bare sove sammen" natt med deg for så å tatt deg med ut på en flott middag....og....ja.... resten kan du tenke deg selv :vin::danse: .

Du er skrekkelig pen i mitt hode iallefall. Da ville du vært det om jeg så deg "in real life" også :laugh:

Enig i det som står over, innbiller meg at Pompom er voldsomt sexy. :)

Anonymous poster hash: 0ac07...764

Aww :) takk dere. Nå ble jeg glad :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leo Nardo

Leo Nardo:)

Anonymous poster hash: ff79c...279

Godt valg, men hvorfor?

Har ikke lagt noen for elsk her inne enda, så det må bli deg eller en av de andre anonyme brukerne som kategorisk sprer beina på første treff.

Sånn apropos vurderer jeg å innføre ordet treff i det norske språk. Misliker at ordet "date" har blitt så populært. Er ikke det norske sprog rikt nok om vi ikke må importere annenhvert ord fra USA?

"Jeg har lyst å invitere deg med på et treff".

"Hun/han jeg treffer nå om dagen."

"Jeg driver og treffer en høns nå om dagen."

Fungerer utmerket!

Dere hørte det først her inne.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt valg, men hvorfor?

Har ikke lagt noen for elsk her inne enda, så det må bli deg eller en av de andre anonyme brukerne som kategorisk sprer beina på første treff.

Sånn apropos vurderer jeg å innføre ordet treff i det norske språk. Misliker at ordet "date" har blitt så populært. Er ikke det norske sprog rikt nok om vi ikke må importere annenhvert ord fra USA?

"Jeg har lyst å invitere deg med på et treff".

"Hun/han jeg treffer nå om dagen."

"Jeg driver og treffer en høns nå om dagen."

Fungerer utmerket!

Dere hørte det først her inne.

:)

Funker ikke utmerket på min dialekt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Hehe...

Han ække den eneste beundreren du har Pompom :hug: .

Tenner litt selv på meningene dine....Har lest litt rundt og du virker oppegående i hode. Bare synd du ikke er så glad i "sutting" i sprekken :fnise: .

Jeg liker damer som har bein i nesa. Skulle gjerne hatt en "bare sove sammen" natt med deg for så å tatt deg med ut på en flott middag....og....ja.... resten kan du tenke deg selv :vin::danse: .

Du er skrekkelig pen i mitt hode iallefall. Da ville du vært det om jeg så deg "in real life" også :laugh:

Enig i det som står over, innbiller meg at Pompom er voldsomt sexy. :)

Anonymous poster hash: 0ac07...764

Dèt inntrykket jeg fikk er at hun er litt selvdigger:) men who knows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dèt inntrykket jeg fikk er at hun er litt selvdigger:) men who knows.

Såpass ja. Nei, jeg er nok ikke det. Men har selvtillit nok til å vite hva som er bra og dårlig med meg selv, så da speiler kanskje innleggene mine det. Synd du synes det da men. Endret av Pompom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Såpass ja. Nei, jeg er nok ikke det. Men har selvtillit nok til å vite hva som er bra og dårlig med meg selv, så da speiler kanskje innleggene mine det. Synd du synes det da men.

Var bare inntrykket jeg fikk altså. Du vet selv best om det stemmer eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Funker ikke utmerket på min dialekt. :(

Bitch, please.

Det fungerer fint på alle dialekter i Norges land.

Eller har du en rar dialekt jeg ikke har hørt?

:)

Dèt inntrykket jeg fikk er at hun er litt selvdigger:)

Og hva så om hun er det?

Har du ikke noe fint å si, så ti!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Waco! :fnise: hahahahha

Anonymous poster hash: 51ecf...9c3

husk på prevensjon. Helvete blir løs om du blir gravid.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitch, please.

Det fungerer fint på alle dialekter i Norges land.

Eller har du en rar dialekt jeg ikke har hørt?

:)

Dialekten min er en god mix mellom flere språk og dialekter, så ordet "treff" funker veldig dårlig altså. :P men så sier jeg ikke date heller da, mer naturlig å si at man skal ut med noen eller at man holder på med noen i min verden hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

...og du er hvem? :)

Ingen. Ville bare nevne det :)

Anonymous poster hash: 73476...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...