Gå til innhold

Hvilke person her inne...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver du å si at du og vil ligge med Mikey? ;)

He he....... mulig...... men en mmf (male male female) trekant er noe jeg generelt liker. Gjerne litt bi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Det er desverre ikke så mye som ett eneste Bergensk gen i meg :(

Så du er fra Østlandet men flyttet dit? Det gjør deg til en foræder noe som er enda værre!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så du er fra Østlandet men flyttet dit? Det gjør deg til en foræder noe som er enda værre!! :sinna:

Nei.

Mine Bergensbesøk har vært av kort varighet med unntak av en ukes ferie for 10 år siden.

Jeg liker byen og jeg liker Bergensere, - de har karakter og temperament. Det synes jeg er helt gull :)

Kan vi ikke med god humor konkludere med at Nikki09 har rett, og at jeg er en alien... hverken helt engel eller halvt demon :fnise:

Du er utenomjordisk, skjønner du vel? :fnise:

Og svært smigret over at noen har nevnt meg som verd å bruke litt tid på før jeg biter dem i nakkesenene, på halsen.... og sleper dem 'hjem'.
Ladylike i det offentlige rom... og ikke fullt så ladylike utenfor det offentlige rom...
Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...... nei da får dere bare greie dere selv da.... :wink:

VI? Ikke bland meg inn i den suppa der, har allerede pekt meg ut en annen, jeg. =P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI? Ikke bland meg inn i den suppa der, har allerede pekt meg ut en annen, jeg. =P

Ha ha.... ok. Trodde det var deg. Skal ikke dra deg inn i denne suppa jeg :wink:

Hvem har du pekt ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Hvis jeg var young, free and single....tsejG. Virker som min type, hvert fall så kan jeg innbille meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.... ok. Trodde det var deg. Skal ikke dra deg inn i denne suppa jeg :wink:

Hvem har du pekt ut??

Mann42, tenker jeg det må bli.

Eventuelt Gorgonzola, hvis hekken min noensinne blir snerten. =P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42, tenker jeg det må bli.

Eventuelt Gorgonzola, hvis hekken min noensinne blir snerten. =P

Er omtrent 42 jeg også.... ha ha.... og jeg er sikker på at hekken din er mer enn snerten nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 42 refererer til svaret på spørsmålet, ikke alderen. =P

Ikke at alderen har den helt store betydningen.

Hvem hadde du sett deg ut, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 42 refererer til svaret på spørsmålet, ikke alderen. =P

Ikke at alderen har den helt store betydningen.

Hvem hadde du sett deg ut, da?

Ok.

Det er ikke mange her inne som jeg vet hvordan ser ut i virkeligheten, men ut fra innlegg her så tror jeg det er mange spennende folk her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvordan de fleste her inne ser ut, jeg heller. Gidder ikke glo i bildetråden, så...

Men man kan da plukke seg ut folk basert på innlegg..? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan de fleste her inne ser ut, jeg heller. Gidder ikke glo i bildetråden, så...

Men man kan da plukke seg ut folk basert på innlegg..? =P

Nei jeg vet ikke om man kan det. Men hva baserer du dine utplukninger på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg må nok holde meg til Noz - den første som hadde evnen til å øke pulsen min et hakk her inne :blomst:

Heeheee :Hehe: Jeg vet ikke riktig hva jeg skal si jeg, Nevian, men dette var helt utrolig

hyggelig skrevet av deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utelukkende innlegg. =)

Det er mange brukere som virker så fine på innsiden her. Og strengt tatt er det det viktigste for min del. =)

Men nå har vi avsporet nok, tenker jeg. =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeheee :Hehe: Jeg vet ikke riktig hva jeg skal si jeg, Nevian, men dette var helt utrolig

hyggelig skrevet av deg! :klemmer:

Tipper du er kjempesexy også, Noz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og svært smigret over at noen har nevnt meg som verd å bruke litt tid på før jeg biter dem i nakkesenene, på halsen.... og sleper dem 'hjem'.
Ladylike i det offentlige rom... og ikke fullt så ladylike utenfor det offentlige rom...

Har du tenkt på at en dag så treffer du på en som ikke lar seg skremme av noe sånt og ikke er redd for å hamle opp med deg ? Det hjelper lite å holde andre på avstand med frykt når du egentlig ønsker å treffe en skikkelig mann som slettens ikke blir redd av at du "kvesser klør"...... det blir lett mye skremsel men egentlig ikke noe å være redd for. Du er sikkert søt også..... :hug:

Anonymous poster hash: 8ec06...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...