Hottrio Skrevet 20. april 2014 #181 Del Skrevet 20. april 2014 Prøver du å si at du og vil ligge med Mikey? He he....... mulig...... men en mmf (male male female) trekant er noe jeg generelt liker. Gjerne litt bi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 20. april 2014 #182 Del Skrevet 20. april 2014 Det er desverre ikke så mye som ett eneste Bergensk gen i meg Så du er fra Østlandet men flyttet dit? Det gjør deg til en foræder noe som er enda værre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #183 Del Skrevet 20. april 2014 Tja, greit for meg Anonymous poster hash: f7dd2...b68 Kult!!! PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. april 2014 #184 Del Skrevet 20. april 2014 Kult!!! PM? Hva om Mike ikke vil, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #185 Del Skrevet 20. april 2014 Hva om Mike ikke vil, da? He he...... nei da får dere bare greie dere selv da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. april 2014 #186 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Så du er fra Østlandet men flyttet dit? Det gjør deg til en foræder noe som er enda værre!! Nei. Mine Bergensbesøk har vært av kort varighet med unntak av en ukes ferie for 10 år siden. Jeg liker byen og jeg liker Bergensere, - de har karakter og temperament. Det synes jeg er helt gull Kan vi ikke med god humor konkludere med at Nikki09 har rett, og at jeg er en alien... hverken helt engel eller halvt demon Du er utenomjordisk, skjønner du vel? Og svært smigret over at noen har nevnt meg som verd å bruke litt tid på før jeg biter dem i nakkesenene, på halsen.... og sleper dem 'hjem'. Ladylike i det offentlige rom... og ikke fullt så ladylike utenfor det offentlige rom... Endret 20. april 2014 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. april 2014 #187 Del Skrevet 20. april 2014 He he...... nei da får dere bare greie dere selv da.... VI? Ikke bland meg inn i den suppa der, har allerede pekt meg ut en annen, jeg. =P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #188 Del Skrevet 20. april 2014 VI? Ikke bland meg inn i den suppa der, har allerede pekt meg ut en annen, jeg. =P Ha ha.... ok. Trodde det var deg. Skal ikke dra deg inn i denne suppa jeg Hvem har du pekt ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 20. april 2014 #189 Del Skrevet 20. april 2014 Hvis jeg var young, free and single....tsejG. Virker som min type, hvert fall så kan jeg innbille meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. april 2014 #190 Del Skrevet 20. april 2014 Ha ha.... ok. Trodde det var deg. Skal ikke dra deg inn i denne suppa jeg Hvem har du pekt ut?? Mann42, tenker jeg det må bli. Eventuelt Gorgonzola, hvis hekken min noensinne blir snerten. =P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #191 Del Skrevet 20. april 2014 Mann42, tenker jeg det må bli. Eventuelt Gorgonzola, hvis hekken min noensinne blir snerten. =P Er omtrent 42 jeg også.... ha ha.... og jeg er sikker på at hekken din er mer enn snerten nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. april 2014 #192 Del Skrevet 20. april 2014 Tror 42 refererer til svaret på spørsmålet, ikke alderen. =P Ikke at alderen har den helt store betydningen. Hvem hadde du sett deg ut, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #193 Del Skrevet 20. april 2014 Tror 42 refererer til svaret på spørsmålet, ikke alderen. =P Ikke at alderen har den helt store betydningen. Hvem hadde du sett deg ut, da? Ok. Det er ikke mange her inne som jeg vet hvordan ser ut i virkeligheten, men ut fra innlegg her så tror jeg det er mange spennende folk her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. april 2014 #194 Del Skrevet 20. april 2014 Aner ikke hvordan de fleste her inne ser ut, jeg heller. Gidder ikke glo i bildetråden, så... Men man kan da plukke seg ut folk basert på innlegg..? =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #195 Del Skrevet 20. april 2014 Aner ikke hvordan de fleste her inne ser ut, jeg heller. Gidder ikke glo i bildetråden, så... Men man kan da plukke seg ut folk basert på innlegg..? =P Nei jeg vet ikke om man kan det. Men hva baserer du dine utplukninger på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 20. april 2014 #196 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg må nok holde meg til Noz - den første som hadde evnen til å øke pulsen min et hakk her inne Heeheee Jeg vet ikke riktig hva jeg skal si jeg, Nevian, men dette var helt utrolig hyggelig skrevet av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. april 2014 #197 Del Skrevet 20. april 2014 Utelukkende innlegg. =) Det er mange brukere som virker så fine på innsiden her. Og strengt tatt er det det viktigste for min del. =) Men nå har vi avsporet nok, tenker jeg. =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. april 2014 #198 Del Skrevet 20. april 2014 Heeheee Jeg vet ikke riktig hva jeg skal si jeg, Nevian, men dette var helt utrolig hyggelig skrevet av deg! Tipper du er kjempesexy også, Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #199 Del Skrevet 21. april 2014 Og svært smigret over at noen har nevnt meg som verd å bruke litt tid på før jeg biter dem i nakkesenene, på halsen.... og sleper dem 'hjem'. Ladylike i det offentlige rom... og ikke fullt så ladylike utenfor det offentlige rom... Har du tenkt på at en dag så treffer du på en som ikke lar seg skremme av noe sånt og ikke er redd for å hamle opp med deg ? Det hjelper lite å holde andre på avstand med frykt når du egentlig ønsker å treffe en skikkelig mann som slettens ikke blir redd av at du "kvesser klør"...... det blir lett mye skremsel men egentlig ikke noe å være redd for. Du er sikkert søt også..... Anonymous poster hash: 8ec06...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. april 2014 #200 Del Skrevet 21. april 2014 Tipper du er kjempesexy også, Noz Jeg vet nå ikke det men Men tusen takk for troa, Hottrio! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå