Gå til innhold

Jenter : store baller...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri tenkt over. Eneste jeg har lagt merke til med baller er at noen kryper opp i kroppen når gutten kommer. Fascinerende. Ut over det er jeg likegyldig til baller, størrelsen på dem er like interessant som spissheten på albuen. Couldnt care less.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker også litt mindre, stramme baller. Det er bare kjempedeilig når pungen trekker seg sammen og huden hardner rundt ballene. I like. Men jeg har dog ikke erfaring med svære baller heller da. Hvor går grensa liksom?

• Liker 1
Skrevet

Jenta gir blanke f i hvor store ballene dine er, med mindre samtaleemne er personligheten din og om du har ben i nesa eller ikke. Større baller er vel mer en positiv ting enn en negativ ting. Om du er heldig så kan de ballene dine gjøre at hun får en orgentlig orgasme, da ingen (kun 10% elns) kommer av vaginalsex.

• Liker 1
Skrevet

Jenta gir blanke f i hvor store ballene dine er, med mindre samtaleemne er personligheten din og om du har ben i nesa eller ikke. Større baller er vel mer en positiv ting enn en negativ ting. Om du er heldig så kan de ballene dine gjøre at hun får en orgentlig orgasme, da ingen (kun 10% elns) kommer av vaginalsex.

Jeg får begynne å daske skikkelig med de da skjønner jeg :P

Skrevet (endret)

Liker at de er litt mindre og stramme. :)

Endret av Pusheen
AnonymBruker
Skrevet

Liker dere jenter når ballene "dasker" i dere når vi tar dere bakfra? Litt ekstra... et eller annet..?

Anonymous poster hash: d2d4e...e94
AnonymBruker
Skrevet

Liker dere jenter når ballene "dasker" i dere når vi tar dere bakfra? Litt ekstra... et eller annet..?

Ja, det er litt ekstra opphissende.

Anonymous poster hash: 76388...77d

Gjest Lille-pus
Skrevet

Beklager at jeg ler for meg selv, men det bildet som skapes i mitt hode av denne trådens tittel er bildet av en kar med et par svære 'påskeegg' som gjør at han går særldeles hjulbeint.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

ja, det er deilig :D

Anonymous poster hash: 5cdb2...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...