AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har møtt en mann, som jeg har datet i snart to uker. Han vil tydeligvis ha sex nå, og mener det er på tyde. Mens jeg er redd for å ha det.... Og føler det er for tidlig. Er det meg som er prippen? Anonymous poster hash: 79d88...0a7
Sugerøret Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Nei, du velger selv når du vil ha sex. Føler du at det ikke er riktig eller for tidlig,så følg din magefølelse 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Nei, du velger selv når du vil ha sex. Føler du at det ikke er riktig eller for tidlig,så følg din magefølelse jeg forstår det slik at han synes at jeg er rar som ikke føler for å ha sex ennå. Men jeg trenger tid som venner først...... Redd for at det blir bare tull av det hvis ikke... Skal jeg forklare han det ? Anonymous poster hash: 79d88...0a7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Du som bestemmer når du selv har lyst til å ha sex med han. Om han ikke respekterer dette bør du ikke satse på han. Anonymous poster hash: 10915...572
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Forklar han at du ønsker å vente for å se om det blir mer seriøst kanskje? Anonymous poster hash: 10915...572 2
Sugerøret Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 jeg forstår det slik at han synes at jeg er rar som ikke føler for å ha sex ennå. Men jeg trenger tid som venner først...... Redd for at det blir bare tull av det hvis ikke... Skal jeg forklare han det ? Anonymous poster hash: 79d88...0a7 Bare å være ærlig det.Om han blir sur eller grinete,så la han. En burde være mer forståelsesfull mener jeg da 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Bare å være ærlig det.Om han blir sur eller grinete,så la han. En burde være mer forståelsesfull mener jeg da Jeg prøver å få han til å forstå.. men jeg føler at han blir skuffet når jeg kommer innpå å vente.... Men han får bare bli det... Jeg trenger en tålmodig mann. Vil ikke bli utnyttet igjen. Og jeg tror jeg har blitt litt lei sex etter erfaringene jeg har fått. Før elsket jeg sex, men nå.... skal det mye til for å få meg til å ta av meg klærne.... har fått vrangforestillinger mot det nesten.... Kan by på problemer det og, men bedre det enn å kaste klærne raskt igjen Anonymous poster hash: 79d88...0a7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Synes to uker er ganske kort tid, egentlig. Gjør det når dere begge har lyst Anonymous poster hash: fb3cb...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Synes to uker er ganske kort tid, egentlig. Gjør det når dere begge har lyst Anonymous poster hash: fb3cb...b7e Jeg synes to uker er for kort jeg også.... Og jeg har vært for dum og naiv før... og kjørt på med feile menn... Aldri igjen! Nå vil jeg at alt skal foregå på en fornuftig rett måte. Hvis han ikke godtar det, så er han feil Anonymous poster hash: 79d88...0a7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Forklar han at du ønsker å vente for å se om det blir mer seriøst kanskje? Anonymous poster hash: 10915...572 jeg skal forklare han det Anonymous poster hash: 79d88...0a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå