Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Vi har en konkurranse på jobben om dagen-og jeg vil gjerne vinne Derfor håpet jeg at dere kunne hjelpe meg med noen spørsmål jeg ikke husker svarene på (og jeg ikke finner på nettet... er ikke så god til å søke :oops: , men har prøvd!) Når møttes Natalie og Erlen for første gang? Når møttes Jon og Karin for første gang? Hvem vant den første romkonkurransen? Hvilket par er opptatt av maksimalisme? Tusen takk på forhånd!
Pip Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Vi har en konkurranse på jobben om dagen-og jeg vil gjerne vinne Derfor håpet jeg at dere kunne hjelpe meg med noen spørsmål jeg ikke husker svarene på (og jeg ikke finner på nettet... er ikke så god til å søke :oops: , men har prøvd!) Når møttes Natalie og Erlen for første gang? anar ikkje Når møttes Jon og Karin for første gang? anar heller ikkje Hvem vant den første romkonkurransen? Natalie og Erlend, med soverommet Hvilket par er opptatt av maksimalisme? Må jo vere Bengt og Malcolm! Tusen takk på forhånd!
Arkana Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Nathalie og Erlend møttes første gang i et bryllup for to år siden. Karin og Jon møtte hverandre på danskebåten en gang på 80-tallet.
Cilla Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 I følge denne ukes Hjemmet har Karin og Jon enten vært sammen eller vært gift i 13 år. Husker ikke hvilke av de to alternativene det var....
Arkana Skrevet 1. juni 2004 #5 Skrevet 1. juni 2004 I følge denne ukes Hjemmet har Karin og Jon enten vært sammen eller vært gift i 13 år. Husker ikke hvilke av de to alternativene det var.... De giftet seg i 1991, så det må være sistnevnte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå