AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har en mildere versjon av psoriasis, men de siste ukene har jeg vært ganske plaget, og nå har jeg fått et skikkelig utslett rett over hælen som gjør at det er kjempevondt og gå. Lurer derfor på om det går an å smøre inn foten med krem for så og ha på en bandasje eventuelt? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre frem til det går over, for jeg må jo kunne gå.. Anonymous poster hash: 4fc4a...b1e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Be om resept på en steroidekrem. Jeg har da det da, men det tar noen dager før det hjelper Anonymous poster hash: 38b11...7a9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Ja, det går fint å smøre det også ha på en bandasje, men den bør tas av når du har mulighet for å slippe luft til. Jeg har innimellom kraftig eksem og må gå mye, da legger jeg på et godt lag kortikosteroidekrem, setter et plaster over, så legger jeg på vetflex(selvklebende) bandasje(mest for å holde plasteret på plass, de faller fort av om man går mye), og tilslutt en myk støttebandasje som beskytter mot smerte. Fungerer fantastisk, har gått hele dager i fjellet med denne løsningen uten noen problemer.Anonymous poster hash: 8c573...ba3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå