Jodi Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg opererte for gallestein for snart 4 uker siden, og fikk beskjed fra sykehuset (Aleris) at jeg ikke skulle trene eller løfte tyngre enn 10 kg på 4 uker. Hvordan har dere som har hatt samme operasjon gjort det med trening? Hva fikk dere beskjed om når det gjaldt trening? Har også et annet spørsmål, to av sårene har begynt å se litt betente ut de siste dagene. Syns det er så rart, når de har vært tørre og fine helt frem til nå...? Kan det ha noe med at tråen ikke har forsvunnet enda, og ligger og irriterer? Burde jeg få fastlegen til å se på de?
Silfen Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg hadde en tråd som irriterte og fikk den fjernet av fastlegen etter halvannen uke.
Pusemamma Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Hvis trådene ikke har forsvunnet til nå burde la legen ta en titt. Ikke alltid de løser seg opp som de skal og da kan tråden irritere. Når det gjelder gallestein så kan jeg ikke hjelpe der.
Jodi Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2014 Dro til legen idag, og han dro ut noen tråder som lå igjen. Sårene ser greie ut, mest sannsynlig bare vært litt irritert pga. tråden som lå der. Ingen som har noen råd ang. trening? Jeg skal på hyttetur til helgen og har så lyst til både stå slalom og langrenn, men vet ikke om jeg tør?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Ring Aleris og hør, tryggest. Ingen her er leger som kan gi råd Anonymous poster hash: 839c6...c14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå