Miss Marple Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Jeg har eksamen i morgen i samfunnsfaglige emner, hjemmeeksamen, og jeg sliter maks...Føler ikke jeg kan noe som helst, og alle begrepene jeg har lest om bare surrer rundt hverandre...Og så er kjæresten min bortreist, og det er ikke gøy det heller... (sutre...sutre... :-( ) Jeg trenger litt oppmuntring.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Trekk pusten dypt inn og ta for deg en ting om gangen! Du vet selv at du får det til, og om et døgn er alt over! :-) Lykke til! Hilsen Lille meg
Arkana Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Det kommer til å gå kjempebra! Når du sitter der i morgen vil alt komme tilbake til deg. Lykke til! :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Så lenge det er hjemmeeksamen behøver du vel ikke pugge ord og uttrykk. Men bare lære deg hvor du finner de. Ellers får du ta det som det kommer, for det går sikkert mye bedre enn det du tror. Skal selv ha eksamen i morgen i IKT, og kan ikke si jeg gleder meg. Men men har fått instillingen, at det får gå som det gå. Stryker jeg så stryker jeg, og livet er ikke ødelagt av den grunn.
Miss Marple Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2004 Tusen takk! Dere er vel søte!!! Har liksom hele tiden tenkt at siden det er hjemmeeksamen trenger jeg jo ikke å lese så mye, heller bruke tid på å bli kjent i bøkene, vite hva som står hvor osv, men idag fikk jeg virkelig nerver... Men det går litt bedre nå, og takk for oppmuntring. Nå skal jeg kose meg Friends å så legge meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå