Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har eksamen i morgen i samfunnsfaglige emner, hjemmeeksamen, og jeg sliter maks...Føler ikke jeg kan noe som helst, og alle begrepene jeg har lest om bare surrer rundt hverandre...Og så er kjæresten min bortreist, og det er ikke gøy det heller... (sutre...sutre... :-( )

Jeg trenger litt oppmuntring.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Trekk pusten dypt inn og ta for deg en ting om gangen! Du vet selv at du får det til, og om et døgn er alt over! :-)

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Skrevet

Det kommer til å gå kjempebra! Når du sitter der i morgen vil alt komme tilbake til deg. Lykke til! :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så lenge det er hjemmeeksamen behøver du vel ikke pugge ord og uttrykk. Men bare lære deg hvor du finner de.

Ellers får du ta det som det kommer, for det går sikkert mye bedre enn det du tror. Skal selv ha eksamen i morgen i IKT, og kan ikke si jeg gleder meg. Men men har fått instillingen, at det får gå som det gå. Stryker jeg så stryker jeg, og livet er ikke ødelagt av den grunn. :wink:

Skrevet

Tusen takk! Dere er vel søte!!!

Har liksom hele tiden tenkt at siden det er hjemmeeksamen trenger jeg jo ikke å lese så mye, heller bruke tid på å bli kjent i bøkene, vite hva som står hvor osv, men idag fikk jeg virkelig nerver...

Men det går litt bedre nå, og takk for oppmuntring. Nå skal jeg kose meg Friends å så legge meg.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...