AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hei, har vært i Paris og fikk sett noen av de obligatoriske severdighetene; eifeltårnet, notre dame, louvre etc. Men fikk så lyst til å dra tilbake, hva vil dere anbefale å få med seg denne gangen? :-)Anonymous poster hash: 20a61...544
Gjest Anastasia Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Dra til Galerie Lafayette ved Opéra! Er et helt fantastisk bygg. Er veldig høy prisklasse på klærne, men er jo gøy å gå rundt og se. Det er også en irsk pub rett ved som har kjempegod mat. Hvis du liker katter så anbefales en tur til kattekafeen Cafe des Chats (ligger i Marais): http://www.lecafedeschats.fr/ Anbefaler Luxembourg-parken og St Germain, der er det så koselig! Jeg likte også shopping på Les Halles. Vet om mange som ikke liker seg der da det er ganske varmt der nede men jeg fant masse fint. Båttur på Seinen er også veldig gøy, du kan enten ta en sightseeing-båt på dagtid eller et dinner-cruise på kveldstid. Ah, Paris, jeg blir aldri lei <3
stine43 Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Spørs jo litt hva du er interessert i, men Musee d'Orsay synes jeg er fantastisk, og det var ikke på liste over ting du hadde sett: http://parisferie.no/attraksjoner/musee-dorsay/ Ellers er Luxembourghagene veldig koselige på søndagene synes jeg. Når tenker du å dra? S
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Anonymous poster hash: 20a61...544 Takk for gode tips :-) skal sjekkes ut. Tenker det blir til høsten, orker ikke storbyferie i sommervarmen.Anonymous poster hash: 20a61...544
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skal for første gang til Paris nå til våren, dere som har vært der før, er Montmartre et greit utgangspunk til å komme meg rundt med tube til "må se" stedene? Eller har dere andre anbefalinger? Anonymous poster hash: 71c73...802
stine43 Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Montmartre er litt usentralt for de fleste attraksjoner. Det er bedre å bo i Latinerkvarteret eller St Germain hvis du er ute etter å bo i nærheten av de største attraksjonene. Men Montmartre må jo også besøkes. Marais er heller ikke et dumt sted å bo. S 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå