Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har matcha med en fyr på tinder, og har sagt ja til å møte han. Problemet er at jeg ikke vet hvor høy han er. Jeg vet det er utrolig overfladisk, men jeg kan ikke være med noen som er lavere enn meg. Jeg er ganske høy, og fyren bør være minst 180. Hvordan skal jeg finne ut av høyden hans uten at det blir utrolig kleint og dumt? :P

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: f971c...089
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du spør:
"Hvor høy er du?"

Trenger jo ikke være kleint, det.

Anonymous poster hash: 160f0...968
  • Liker 1
Gjest extra
Skrevet

Har matcha med en fyr på tinder, og har sagt ja til å møte han. Problemet er at jeg ikke vet hvor høy han er. Jeg vet det er utrolig overfladisk, men jeg kan ikke være med noen som er lavere enn meg. Jeg er ganske høy, og fyren bør være minst 180. Hvordan skal jeg finne ut av høyden hans uten at det blir utrolig kleint og dumt? :P

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: f971c...089

Synes det er helt greit at du spør han jeg. Er han trygg på seg så forstår han at du lurer på det. Og om han skulle være lavere enn dine kriterier så vet du det fra før.

• 5 år senere...
Skrevet (endret)

^

Endret av charlie49
  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, charlie49 skrev:

WTF? Hvor overfladisk går det ann å bli? Hvorfor skal triviell bullshit som høyde avgjøre om dere blir en bra match eller ikke?

Vel kunne ikke vært mer enig😂😂

AnonymBruker
Skrevet

"Forresten, hvor høy er du?".😊

Anonymkode: 73430...233

• Liker 2
Skrevet

Jeg spurte, og han svarte, litt lavere enn det ideelle da han sa det, men nå etter at jeg møtte han er det perfekt høyde for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trodd at jeg liker høye menn, er selv 172cm. Har likte å være med noen som jeg kjenner kan "passe på" meg, som jeg kan lene meg inntil brystkassa. Og i senga, så har jeg innbilt meg at jeg foretrekker noen som er større enn meg, som jeg kjenner tyngden av. 

MEN, så har jeg blitt hodestups forelska i en fyr. Han er 7 år yngre, kun 4 cm høyere (noe som i realiteten betyr vi praktisk talt er like høy), han er tynnere enn meg, han er smalere enn meg, men herregud som jeg elsker han. Jeg er så tiltrukket, har så lyst på han, elsker å være naken med han, plutselig så spiller høyden fuck all. 

Anonymkode: 1fc1e...946

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er greit å spørre. Samme for begge kjønn egentlig. De fleste menn har jo også preferanser ifht. Høyde/størrelse.

Anonymkode: 506bb...aa9

• Liker 2
Skrevet

Helt greit. Date de du vil date. 

Men vær inneforstått med at du kan gjøre livet ditt fort vanskelig om du velger bort en fin fyr fordi han er for lav til at du føler deg liten. 

Min erfaring er at det er små marginer i kjærlighet og dating. Plutselig kan det hende at tiden løper fra deg. Den fantastiske mannen som hadde vært en brilliant far og elsket det som en prinsesse hele veien kastet du fra deg. Også valgte du den høyere mørke fyren som alle de andre damene også ville ha. Plutselig vil han ha noen andre og du står ti skritt tilbake og fem år er slettet fra livet. Det er jo problemet med å sikte oppover, også bokstavelig i form av høyde. Jo mer attraktiv en mann er, jo færre "feil" han har på papiret og ved første blikk, jo mer øker sjansen for at andre vil ta ham, eller at han i realiteten har så mange valgmuligheter at han kan finne på å velge deg bort. 

Jeg tenker sånn når jeg velger partner. Det er mange flotte kvinner der ute som jeg med én gang forstår at ville forlatt meg. Damer som kanskje er interesserte, men som lyser ustabilitet. Kanskje er det fordommer, eller kanskje er det noe som heter livserfaring som gir meg dårlig magefølelse. Som mann har jeg sett nok av kompiser som har kverka forhold med flotte jenter. De verste av dem er som regel høye og mørke. Akkurat det damene på Kg sier de vil ha.

Et tankekors. 

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Dette er en 5 år gammel tråd ;) 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, charlie49 skrev:

^

Har du mentale problemer siden du er så opphengt i høyde og drar frem eldgamle tråder? 

Høyde har nada og si for selvsikre jenter. Små jentunger og overfladiske bryr seg kanskje men mange som er trygge på seg selv ser etter andre kvaliteter og vil ha en som er like høy eller litt høyere. 

Anonymkode: 70246...e46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...