AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Nå har legen sjekket stoffskifte, graviditet og vitamin mangel. Ingen grunn til at jeg skal være slik. Men jeg er konstant trøtt, må ha minst 9 timer hver natt, kan likevel sove 1-2 timer om dagen. Får aldri overskudd og har følt meg uhvilt 1 gang på 4-5 mnd. Det har blitt så ille at jeg prioriterer jobb fremfor å ha ett rent hjem, ett sosialt liv, noen form for hobby, etc. Sove, spise - orke jobb. Jeg lurer på om noen andre har hatt det slik, og funnet ut hva det er? Skjønner jeg burde gå mer til legen min, venter på en legetime nå også er jeg der stadig vekk. Men tenkte mer på erfaringer fra andre. Anonymous poster hash: db414...227
Gjest constance90 Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Pass på at du spiser riktig mat og trener godt. Da får du mer overskudd. Har jobbet meg gjennom sånne perioder selv. Det er beintøft.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Har trent gjevnt hele livet, gjennomsnitt 3-4 ganger i uken. Noen ganger mer. Jeg spiser også sunt og variert. men knakk for et par mnd siden, orker rett og slett ikke! Slitsomt å reise til trening, slitsomt å trene, slitsomt å lage all den maten. Holdt på litt sånn fitness opplegg. Kom ganske langt og fikk en bedre kropp, men nå er alt ødelagt. Anonymous poster hash: db414...227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå