Gå til innhold

Enkel- eller dobbelseng som singel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er singel har du enkel- eller dobbelseng? Og hvorfor? :)

Anonymous poster hash: 8efc7...600
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør ha dobbel i tilfelle man treffer noen :P

• Liker 5
Skrevet

Dobbelseng selvfølgelig, er det noe å lure på? :laugh:

Jeg har alltid hatt det. Elsker å ha stor seng! Kommer aldri til å få meg seng på 90 cm igjen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dobbel. So much space!

Anonymous poster hash: c0b81...b63
  • Liker 4
Skrevet

Har hatt dobbeltseng så lenge jeg har bodd steder hvor dette har vært fysisk mulig, singel eller ei. Elsker å breie meg i senga og gidder jo ikke bytte seng avhengig av sivilstatus.

• Liker 1
Skrevet

Dobbel, så klart.

• Liker 1
Skrevet

Har 1,40. Jeg var i et forhold da jeg kjøpte den, men nå som jeg har hatt så stor, vil jeg aldri ha noe annet. Deilig med masse plass!

• Liker 1
Skrevet

Har en mellomting, 120 cm bred :)

• Liker 2
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Har 1,40. Veldig fornøyd med plassen:)

AnonymBruker
Skrevet

Alltid dobbel uansett. Er man langtidsssingel så kan man gå ned til 150, kaaanskje 140, men aldri mindre enn det. 150 er egentlig fin størrelse når man er singel, da går det greit å ha gjester oppi der også.

Anonymous poster hash: bb625...588
Gjest Naria
Skrevet

Er ikke singel nå, men har alltid hatt dobbeltseng. Noe annet har ikke vært aktuelt.

Skrevet

Gikk etter størrelsen og plassen på soverommet da jeg kjøpte ny seng for et par år siden. Breier meg på 180 cm og synes det er helt fint.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var singel frem til jeg var 26 år, så hadde jeg en singe seng.

Nå bor jeg alene og har 180 cm seng.

Kjæresten har en seng på 90 cm og vi klarer å sove sammen der, men de optimale ville vært i alle fall 120 cm hvis man planlegger å ha en kjæreste på overnatting en gang i livet.

Anonymous poster hash: 96a52...d21
AnonymBruker
Skrevet

Hadde 1,60 som singel. Er samboer nå og har 1,40. Mer plass hadde ikke gjort noe.

Anonymous poster hash: 2df4f...738

Skrevet

140. Men nå er jeg ikke singel mer, og har lyst på bredere seng. :(

Skrevet

Du kan alltids skaffe 120 eller 140 :)

Skrevet

160 cm med seng som singel, og jeg elsket plassen, og det har en praktisk grunn også, at når man har besøk er det plass til det, og man kan selv evt sove på sovesofaen om man har et par på besøk.

AnonymBruker
Skrevet

Senga er 75 cm bred og null plass til å at noen overnatter. Skulle gjerne hatt større, men økonomien sier nei. Har lyst på 140 iallfall.

Anonymous poster hash: eba3a...841
Skrevet

Er singel og har 120 seng og kunne ikke tenkt meg noe mindre. Liker å ha litt plass! Og greit å ha skulle man skifte sivilstatus som noen sa oppi her :)

Gjest Anastasia
Skrevet

Kjøpte meg nettopp 180 cm, etter å ha hatt 120 cm. Angrer ikke! Jeg sover som en sjøstjerne i sengen min :) Vurderte å kjøpe 75 cm siden jeg ikke ser ut til å få noen mann.. Men velg det som passer best er mitt råd. Som flere skriver har man jo da ekstra overnattingsplasser om man skulle få behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...