lm1 Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hei! Fikk beskjed fra forsvaret i dag om å sette opp ønskeliste over hvor jeg vil inn i forsvaret. Jeg aner ikke hva jeg vil inn på og hva de forskjellige "bataljonene" går ut på. er det noen her som har vært i forsvaret som kan fortelle meg hvilken bataljon de var i og hva man gjør der? Helst på setermoen, skjold, harstad eller bardufoss. Takk for svar!
Wonders Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Har de ikke egene forumer som er fine? Kanskje du kunne kontaktet de forskjellige å bedt om brosjyrer hjem. Eller å titte på nettet, der ligger det jo informasjonsfilmer osv... Viktig at man er godt innforstått med forskjellen på de forskjellige. Det er jo en god erfaring for fremtiden også...
Gjest Badabing Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Du må nesten se litt på hva du kan interessere deg for. http://forsvaret.no/verneplikt/muligheter/Sider/muligheter.aspx Du har Hæren, Heimevernet, Luftforsvaret og Sjøforsvaret å velge mellom. Disse forsvarsgrenene har underliggende bataljoner. På siden der kan du også sortere på sted. Lurer du på noe spesielt om Setermoen kan jeg svare litt om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå