Gå til innhold

Depresjon og jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med depresjon og blir til tider veldig selvsentrert. Dvs horisonten "snevres inn".

Dette gjør at jeg blir veldig opphengt i detaljer og småting på jobb.

Fler som har det sånn?

Anonymous poster hash: d1cc2...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanlig. Jeg har mine perioder hvor jeg er "nede i kjelleren", for å si det sånn, og da har jeg lett for å henge meg opp i småting som jeg vanligvis ikke skjenker en tanke ellers, og legger til meg små "tvangshandlinger", om jeg kan kalle det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig å problematisere alt mulig under depresjon. All slags bekymringer øker også.



Anonymous poster hash: da6f2...52f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg vasket hyllene på jobb en gang, for å si det slik; disse kunne du spist av.

Signerer disse

Helt vanlig å problematisere alt mulig under depresjon. All slags bekymringer øker også.

Tror det er vanlig. Jeg har mine perioder hvor jeg er "nede i kjelleren", for å si det sånn, og da har jeg lett for å henge meg opp i småting som jeg vanligvis ikke skjenker en tanke ellers, og legger til meg små "tvangshandlinger", om jeg kan kalle det det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir typisk forsterket ved depresjon. Prøv å skrive dagbok med hva som stresser deg, men også hva som gjør deg glad. Jeg har hatt problemer med angst og depresjon før, frisk nå. For meg hjalp det faktisk å se på morsomme tv-serier for å tenke på noe annet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...