AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hei! Jeg har kun hatt sex med én person et par ganger. Alle gangene var beruset, og vi utførte kun samleie, ikke noe oralsex. Nå har det seg slik at jeg har begynt å holde på med en gutt som er mye mer erfaren enn jeg er, han er ikke klar over dette. Jeg vet at han har mye erfaring og er veldig "selvsikker" når det kommer til sex osv. Med han første jeg hadde sex med skjønte jeg aldri helt hvordan man red en gutt. det ble liksom litt rart, og han virket litt irritert for at jeg ikke kom ordentlig opp og ned osv, til slutt lente jeg meg bare fremover og red bare "toppen" fordi han da stønnet og virket fornøyd. Jeg var ganske full og husker dessverre veldig lite Jeg sitter igjen med følelsen av at jeg er fryktelig dårlig i senga. Jeg vil at han jeg nå holder på med skal ha det godt når vi har sex, og at jeg slipper å fortelle at jeg er nervøs og livredd og har lite erfaring. Derfor har jeg noen spørsmål: 1. Hvordan rir man egnetlig? 2. Når man ligger under, eller gutten tar deg, hva gjør man for å unngå å være en potetsekk i senga? Skal jeg støte i mot, eller bare ta på han? Og hvordan vet jeg at vi har en god rytme? 3. Hva syntes gutter er irriterende at jenter gjør i senga? 4. Jeg har aldri sugd noen, kan noen gi meg en enkel "oppskrift" på hvordan jeg kan komme helskinnet igjennom første gang? Jeg forventer ikke at første gang blir perfekt, men jeg vil ikke være en total skuffelse. jeg forventer jo at han rettleder meg litt, men det er fint om første gang blir litt vellykket. Jeg har aldri vært så forelsket, og jeg har aldri vært så nervøs. Jeg er 21 år, han er 25, og jeg tror kanskje vi bli kjærester! Han blir i så fall min første kjæreste Anonymous poster hash: abf2e...905 2
Gjest constance90 Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Kan du ikke bare fortelle han at du er uerfaren da? Så kan han vise og lære deg ting HAN liker 7
likestilling Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 ... Jeg sitter igjen med følelsen av at jeg er fryktelig dårlig i senga. Jeg vil at han jeg nå holder på med skal ha det godt når vi har sex, og at jeg slipper å fortelle at jeg er nervøs og livredd og har lite erfaring. Derfor har jeg noen spørsmål: 1. Hvordan rir man egnetlig? 2. Når man ligger under, eller gutten tar deg, hva gjør man for å unngå å være en potetsekk i senga? Skal jeg støte i mot, eller bare ta på han? Og hvordan vet jeg at vi har en god rytme? 3. Hva syntes gutter er irriterende at jenter gjør i senga? 4. Jeg har aldri sugd noen, kan noen gi meg en enkel "oppskrift" på hvordan jeg kan komme helskinnet igjennom første gang? Jeg forventer ikke at første gang blir perfekt, men jeg vil ikke være en total skuffelse. jeg forventer jo at han rettleder meg litt, men det er fint om første gang blir litt vellykket. Jeg har aldri vært så forelsket, og jeg har aldri vært så nervøs. Jeg er 21 år, han er 25, og jeg tror kanskje vi bli kjærester! Han blir i så fall min første kjæreste Anonymous poster hash: abf2e...905 Det er litt som med dansing.. noen har en naturlig gave for det, mens andre må jobbe med det.. det viktigste er selvtillit egentlig, men det kommer jo av positiv tilbakemelding... Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si...men jeg får lyst til å spørre... føler du at du er flink til å danse? Altså, å bevege deg til musikk/rytme? Når det gjelder blowjobs er smaken virkelig som baken... jeg kunne fortalt om mine personlige preferanser, men jeg tror ikke det hjelper så mye... (et generelt tips er at det mest følsomme (på en ikke-au måte) området er på oppsiden av penishodet)
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Jeg er i nesten samme situasjon som TS. Har bare hatt sex 2 ganger, og begge var på fylla. Har truffet en gutt jeg liker kjempegodt, og han er veldig selvsikker og erfaren. Vet at sex er viktig for han. Jeg har ikke lyst til å fremstå som den usikre jenta. Vil ikke gi han et inntrykk av at jeg er dårlig i senga før han har prøvd. Da kanskje han mister interessen litt. Er ikke spesielt turn-on med jenter som har lav selvtillitt. Anonymous poster hash: bc983...fab
TLKH Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Suging er jo ikke noe du MÅ gjøre første gangen da. Jeg erhetero og mann så aner ikke hvordan man skal suge men det er vel strengt tatt bare "runking" med kjeften også at du suger såvidt det er? Om det gjøres riktig da.. Dama mi pleier å bruke litt tenner også. Mange som anbefaler deg å ikke gjøre det men hu har stålkontroll når hu Gjør det. Hu "biter" løst rundt penishodet mens hu bruker tungen på tuppen Før hun suger videre. Det er helt bydelig. Angående sexen selv kan du jo bare bruke unnskyldningen at du liker at han tar styringen? Da slipper du å si at du er uerfaren + mange jenter tenner på at menn har makta i senga så kanskje noe for deg også? :D Anbefaler deg sterkt stillinger der du ikke får gjort noe som helst. Som f.eks doggy. Du trenger ikke jokke med men du kan stramme underlivet ditt mens han holder på. Eller så kan du sette deg på toppen lene deg mot han å be han ta deg fort å hardt om du liker det ? Liggende doggy er også noe dere kan ta for da ligger du jo på magen igjen bare bruk knipebevegelser i noen sekunder om gangen repeter det ettersom men bare i ny og ne. Verre er det ikke tror jeg:) Lykke til! 1
TLKH Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Beklager skrivefeil. Ble skrevet på mobil. Mente det var NYDELIG IKKE BYDELIG:P
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Det er litt som med dansing.. noen har en naturlig gave for det, mens andre må jobbe med det.. det viktigste er selvtillit egentlig, men det kommer jo av positiv tilbakemelding... Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si...men jeg får lyst til å spørre... føler du at du er flink til å danse? Altså, å bevege deg til musikk/rytme? Når det gjelder blowjobs er smaken virkelig som baken... jeg kunne fortalt om mine personlige preferanser, men jeg tror ikke det hjelper så mye... (et generelt tips er at det mest følsomme (på en ikke-au måte) området er på oppsiden av penishodet) Jeg er ganske flink til å danse, og jeg kan sikkert få en god rytme på det, jeg er bare redd for all plundringen. Jeg aner jo ikke hvordan han kommer til å være. Han har uttalt at han liker det litt røft, men tror ikke han kommer til å gjøre det de første gangene, siden det er "de første gangene". Han kommer nok til å gjøre alt for at jeg skal komme eller lignende, fordi han vil jeg skal ha det digg, men jeg klarer jo ikke å gjøre det samme Jeg er i nesten samme situasjon som TS. Har bare hatt sex 2 ganger, og begge var på fylla. Har truffet en gutt jeg liker kjempegodt, og han er veldig selvsikker og erfaren. Vet at sex er viktig for han. Jeg har ikke lyst til å fremstå som den usikre jenta. Vil ikke gi han et inntrykk av at jeg er dårlig i senga før han har prøvd. Da kanskje han mister interessen litt. Er ikke spesielt turn-on med jenter som har lav selvtillitt. Anonymous poster hash: bc983...fab Akkurat sånn jeg har det! Enig! Er ikke så turn on å fortelle han at han må vise meg alt.. og akkurat han gjør meg veldig mye mer nervøs enn andre, for han er så "uoppnålig" Suging er jo ikke noe du MÅ gjøre første gangen da. Jeg erhetero og mann så aner ikke hvordan man skal suge men det er vel strengt tatt bare "runking" med kjeften også at du suger såvidt det er? Om det gjøres riktig da.. Dama mi pleier å bruke litt tenner også. Mange som anbefaler deg å ikke gjøre det men hu har stålkontroll når hu Gjør det. Hu "biter" løst rundt penishodet mens hu bruker tungen på tuppen Før hun suger videre. Det er helt bydelig. Angående sexen selv kan du jo bare bruke unnskyldningen at du liker at han tar styringen? Da slipper du å si at du er uerfaren + mange jenter tenner på at menn har makta i senga så kanskje noe for deg også? :D Anbefaler deg sterkt stillinger der du ikke får gjort noe som helst. Som f.eks doggy. Du trenger ikke jokke med men du kan stramme underlivet ditt mens han holder på. Eller så kan du sette deg på toppen lene deg mot han å be han ta deg fort å hardt om du liker det ? Liggende doggy er også noe dere kan ta for da ligger du jo på magen igjen bare bruk knipebevegelser i noen sekunder om gangen repeter det ettersom men bare i ny og ne. Verre er det ikke tror jeg:) Lykke til! Knipeøvelser tror jeg skal gå bra, dessuten er jeg jo ikke akkurat spesielt vid med min manglende erfaring Tror nesten det blir som å ha sex første gang igjen, det er to år siden forrige gang liksom.. Da han første tok meg i doggy gjorde det skikkelig vondt, jeg bet tennene sammen, men måtte til slutt be han stoppe. vil jo helst unngå å måtte gjøre det. Det beste er om han tar all kontrollen, og hater at jenta er på toppen. Aller helst håper jeg at han kommer for tidlig ved et uhell, så første gang blir klein, men mest for han Sånn at det er "overstått" TS Anonymous poster hash: abf2e...905
glidemiddel Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 20. mars 2014 av glidemiddel
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Så lenge man ikke gjør "the starfish" i senga eller bruker tenner under suging eller har noen veldig syke fetisher så tror jeg nok ikke det er så mye som kan gå galt. Anonymous poster hash: d8bf3...fa4
FalconPunch Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Blod Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Du må bare prøve deg fram. Det er også lurt å si at du ikke har gjort det så ofte før, så kan han ta kontrollen i begynnelsen. Og for å ri noen skikkelig uten at han hjelper til må du være godt trent! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Nr. 1. Vær edru ! Han drikker ikke noe særlig, ellers hadde jeg nok satset på en første gang i fylla for å være helt 100% ærlig Kom gjerne med litt konkrete oppskrifter, flotte KG-folk! TS Anonymous poster hash: abf2e...905
TLKH Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Jeg er ganske flink til å danse, og jeg kan sikkert få en god rytme på det, jeg er bare redd for all plundringen. Jeg aner jo ikke hvordan han kommer til å være. Han har uttalt at han liker det litt røft, men tror ikke han kommer til å gjøre det de første gangene, siden det er "de første gangene". Han kommer nok til å gjøre alt for at jeg skal komme eller lignende, fordi han vil jeg skal ha det digg, men jeg klarer jo ikke å gjøre det samme Akkurat sånn jeg har det! Enig! Er ikke så turn on å fortelle han at han må vise meg alt.. og akkurat han gjør meg veldig mye mer nervøs enn andre, for han er så "uoppnålig" Knipeøvelser tror jeg skal gå bra, dessuten er jeg jo ikke akkurat spesielt vid med min manglende erfaring Tror nesten det blir som å ha sex første gang igjen, det er to år siden forrige gang liksom.. Da han første tok meg i doggy gjorde det skikkelig vondt, jeg bet tennene sammen, men måtte til slutt be han stoppe. vil jo helst unngå å måtte gjøre det. Det beste er om han tar all kontrollen, og hater at jenta er på toppen. Aller helst håper jeg at han kommer for tidlig ved et uhell, så første gang blir klein, men mest for han Sånn at det er "overstått" TS Anonymous poster hash: abf2e...905 har ikke noe med hvor trang du er fra før eller ei så lenge du ikke er så trang at han knapt nok får den inn da gjør nok knipebevegelser vondt for dere begge men om det er "perfekt fit" vil dere nok begge nyte det ganske mye ja :D snakker ikke om at du skal stramme igjen MYE og lenge bare noen få sekunder mens han / du jokker i vei så sleppe. Det er helt nydelig Uansett tror jeg det kommer til å gå fint så lenge du sier at han skal ta styringen Det tror jeg han ikke sier nei takk til heller :D
Tarsan97 Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Han drikker ikke noe særlig, ellers hadde jeg nok satset på en første gang i fylla for å være helt 100% ærlig Kom gjerne med litt konkrete oppskrifter, flotte KG-folk! TS Anonymous poster hash: abf2e...905 Snakker om deg, ikke han 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 De fleste gutter som har klare preferanser i senga og vet hva de liker, er også flinke til å "føre", akkurat som gode dansepartnere. Har man en flink partner, blir man ofte flinkere selv! Hvis han liker det røft er han kanskje litt dominant, og da er det jo bare å lene seg tilbake og nyte. :DAnonymous poster hash: a6032...ca4 Anonymous poster hash: a6032...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 De fleste gutter som har klare preferanser i senga og vet hva de liker, er også flinke til å "føre", akkurat som gode dansepartnere. Har man en flink partner, blir man ofte flinkere selv! Hvis han liker det røft er han kanskje litt dominant, og da er det jo bare å lene seg tilbake og nyte. :DAnonymous poster hash: a6032...ca4 Anonymous poster hash: a6032...ca4 Ja, det er jo lov å håpe, men jeg vil jo gjerne delta litt! Han har tullet litt med "jenter som er dårlige i senga", og tror ikke jeg tar meg nær av det, men jeg blir stresset og nervøs av sånt, for han har forventninger til noe, men jeg vet ikke hva! TS Anonymous poster hash: abf2e...905 1
Hapa Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 TS, du vil aldri finne to menn som er like eller har like preferanser i senga så det er nesten umulig å gi en "oppskrift" på hva du skal gjøre og hvordan du skal gjøre det. I min verden er det aller viktigsten kriteriet for god sex at kjemien mellom meg og kvinnen stemmer, uten den blir det aldri skikkelig bra uansett. Dersom kjemien er på plass så slipp deg løs og vær tilstede. Menn flest liker at kvinnen er litt aktiv, mer det er noe som kommer med erfaring. Egoisme og latskap er drepen for god sex, men du virker hverken egoistisk eller lat. Prøv deg fram... Når du er aktiv så få ham til å vise deg litt akkurat hva han liker, det vil han helt sikkert sette pris på. Og du bør vise ham hva du liker!! Og husk at det er "bare" sex... Ja, sex er deilig og vi nyter det, men det er hverken farlig eller verdens undergang om det ikke blir perfekt første gangen med en ny partner. Noe av det morsomme med sex, bortsett fra nytelsen, er jo det å utforske partneren og lære seg hva akkurat hun (i mitt tilfelle) responderer på og liker aller best... PS: (ref # 17) Dersom han snakker masse om "jenter som er dårlige i senga" kan det vel hende han ikke er så erfaren selv. En med erfaring vet at sex ikke er så fryktelig komplisert... 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 TS, du vil aldri finne to menn som er like eller har like preferanser i senga så det er nesten umulig å gi en "oppskrift" på hva du skal gjøre og hvordan du skal gjøre det. I min verden er det aller viktigsten kriteriet for god sex at kjemien mellom meg og kvinnen stemmer, uten den blir det aldri skikkelig bra uansett. Dersom kjemien er på plass så slipp deg løs og vær tilstede. Menn flest liker at kvinnen er litt aktiv, mer det er noe som kommer med erfaring. Egoisme og latskap er drepen for god sex, men du virker hverken egoistisk eller lat. Prøv deg fram... Når du er aktiv så få ham til å vise deg litt akkurat hva han liker, det vil han helt sikkert sette pris på. Og du bør vise ham hva du liker!! Og husk at det er "bare" sex... Ja, sex er deilig og vi nyter det, men det er hverken farlig eller verdens undergang om det ikke blir perfekt første gangen med en ny partner. Noe av det morsomme med sex, bortsett fra nytelsen, er jo det å utforske partneren og lære seg hva akkurat hun (i mitt tilfelle) responderer på og liker aller best... PS: (ref # 17) Dersom han snakker masse om "jenter som er dårlige i senga" kan det vel hende han ikke er så erfaren selv. En med erfaring vet at sex ikke er så fryktelig komplisert... Takk, du muntret meg masse opp Men nå har han begynt å snakke om sex igjen, og at han ikke gjør noe av det hvis jenter har hatt noen sexpartnere, fordi blir de de beste han har hatt. Han prøver nok å være greie å fortelle meg at det går bra hvis jeg har ligget med mange, men han vet ikke hvor feil han tar Nå er jeg iallefall nervøs, jeg som hadde mannet meg opp til å ha sex med han, også slenger han dette på bordet (for å være forståelsesfull og respektfull, men det slår jo motsatt vei) TS Anonymous poster hash: abf2e...905
TLKH Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 Takk, du muntret meg masse opp Men nå har han begynt å snakke om sex igjen, og at han ikke gjør noe av det hvis jenter har hatt noen sexpartnere, fordi blir de de beste han har hatt. Han prøver nok å være greie å fortelle meg at det går bra hvis jeg har ligget med mange, men han vet ikke hvor feil han tar Nå er jeg iallefall nervøs, jeg som hadde mannet meg opp til å ha sex med han, også slenger han dette på bordet (for å være forståelsesfull og respektfull, men det slår jo motsatt vei) TS Anonymous poster hash: abf2e...905 Ikke fortvil kjære deg! Du må ikke tenke så mye på det! Du må virkelig bare enten si det, eller la være og heller bare la han ta kontrollen, uansett, første gangen med ny sexpartner er alltid kleint, den blir aldri perfekt enkelt og greit, ingen av dere vet snurten av hverandres fantasier, drømmer og tenninger, første gangen jeg skulle ha sex med min nåværende kjæreste måtte jeg jo selvfølgelig bruke kondom, så da mens jeg holdt på med den å satte den RIKTIG på, spurte hun meg :" trenger du hjelp?" Bare for å løfte den pinlige stillheten Uansett, tror det skal mye til for at du gjør noe feil Slapp heller av, og nyt det når det først skjer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå